Ce este o rutina buna de slabire, Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp


4 Greșeli pe care le fac Femeile la Sală

By Radu Antoniu March 26, Aveam de gând să scriu despre altceva azi dar articolul ăsta are prioritate. De când am început să scriu pe blog, multe prietene mi-au cerut să le ajut să-și facă o rutină de antrenament și o dietă bună pentru sală.

Nici nu-i de mirare. Majoritatea fetelor se antrenează și mănâncă atât de greșit că nu reușesc să-și schimbe deloc corpul nici după câteva luni uneori ani de mers la sală.

Cea mai simplă rutină pentru a slăbi sănătos

În articolul de mai jos o să acopăr 4 greșeli comune pe care le fac femeile atunci când vor să-și îmbunătățească aspectul fizic. Aici vorbim doar de estetică și nu de performanță e o diferență mare între cele două. Totuși, cred eu că asta le interesează pe majoritatea fetelor care merg la sală.

Pentru cele dintre voi care se antrenează pentru o medalie olimpică, îmi cer scuze, articolul de mai jos nu e pentru voi.

Descifrând ce vor femeile O acțiunea e considerată greșită atunci când te îndepărtează de țelul propus. Așadar avem nevoie de un țel de referință pentru greșelile de mai jos.

10 tips pentru slăbit

Aici e o problemă. Ca să ajungă acolo, unele femei vor trebui doar să slăbească, altele vor trebui doar să pună ceva mușchi, dar marea majoritate vor trebuie să le facă pe amândouă. De ce nu reușesc? Mai jos am să enumăr câteva greșeli comune pe care le fac femeile care urmăresc un corp ca cel descris mai sus. Dacă acesta e și țelul tău și ești la început, poți folosi lista de mai jos ca să ști ce să nu faci.

varsta de 50 de ani pierde in greutate

Dacă deja te antrenezi de ceva timp și nu ești mulțumită de rezultate, te poți verifica ce faci greșit și să faci schimbările necesare. Greșeala 1.

Încerci să slăbesti și nu reușești? Iată 7 strategii care te vor ajuta

Nu ai un scop exact la sală Există 3 țeluri pe care le poți avea la sală: să slăbești, ce este o rutina buna de slabire iei masă musculară sau să te menții așa cum ești.

Dieta, exercițiile, numărul de repetări, intensitatea, numărul de ședințe pe săptămână; totul se schimbă pentru fiecare țel în parte. Nu poți să faci două în același timp — trebuie să-ți alegi doar un țel și pe baza lui să-ți construiești rutina de antrenament și dieta. Majoritatea fetelor își pierd timpul încearcând să slăbească și să ia masă musculară în același timp ele numesc asta tonifiere.

Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă

Antrenamentul lor e o combinație între exerciții cardio alergat pe bandă, bicicletă, etc și exerciții de forță genoflexiuni, abdomene, etc.

Rezultatele sunt bune la început dar după o vreme ele nu mai fac nici un fel de progres. Nici nu slăbesc și nici nu iau masă ce este o rutina buna de slabire. După stadiul de începător e aproape imposibil să slăbești și să contruiești mușchi în același timp.

pierderea de grăsime corporală

Motivul nu sunt antrenamentele, ci dieta. Poți slăbi din grăsime doar atunci când ești la deficit caloric. Pe de altă parte, mușchii nu cresc decât dacă ești la surplus caloric.

  1. Blog 0 Știm că nu există diete minune care te fac să slăbești într-o săptămână câți alții în șapte, dar sunt câteva idei care împreună cu planul alimentar personalizat te vor ajuta zi de zi să nu acumulezi kilograme nedorite și să scapi de câteva treptat.
  2. Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein
  3. Membri Cum stii daca antrenamentul tau la sala e bun pentru slabire si tonifiere?
  4. Rocher intensiv de slăbire
  5. Îți propunem această rutină de exerciții pe care le poți realiza la sală sau acasă.

Cele două procese sunt aproape total opuse. Din cauza asta e nevoie de perioade distincte de slăbit și de creștere musculară.

În perioada de slăbit, dieta e hipocalorică mănânci mai puțin decât în mod normal iar antrenamentele sunt scurte, intense și puține. În perioada de creștere musculară, dieta e hipercalorică mănânci mai mult decât de obicei și antrenamentele de forță stimulează creșterea musculară.

Cum să te antrenezi în timp ce slăbești

Nu contează cu care începi dar e esențial să le faci pe rând. Spre exemplu, dacă vrei să scapi de aspectul moale și pufos și vrei unul ferm și tonifiat, prima dată ar trebui să slăbești și abia apoi să-ți modelezi formele prin creșterea mușchilor.

mananca mai mult pierde grasimea corporala

Pe de altă parte, dacă ești foarte slabă și vrei să adaugi puțină masă pe picioare sau fund, poți să te concentrezi direct pe creștere musculară. Dieta și antrenamentul diferă pentru fiecare.

pierde grasimea sanatoasa

Nu le combina. Greșeala 2. Te bazezi doar pe cardio pentru slăbit Foarte rar reușesc oamenii să slăbească folosind doar exerciții cardio.

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

Ai observat cât de multe femei aleargă pe bandă, sau fac sărituri, sau spinning și corpul lor nu se schimbă deloc nici după câteva luni?

Motivul este că nu poţi compensa prin cardio o dietă proastă.

Slăbirea de grăsime depinde doar de deficitul de energie, indiferent de metoda prin care e creat. Cardio pe cont propriu e o metodă ineficientă de slăbit.

Cum stii daca antrenamentul tau la sala e bun pentru slabire si tonifiere?

Merită efortul? Cel mai bun exercițiu de ardere a grăsimilor e o dietă bună. Folosește-te de exercițiile cardio doar ca un supliment pentru dietă, nu invers. Nu te amăgi că nu trebuie să ai grijă la cât mănânci pentru că faci sport.

O gustare poate anula o întreagă ședință de cardio.