Când ar trebui să mănânci pentru a pierde în greutate, Ce este excesul de greutate?


Cât de multe calorii ar trebui să mănânc să scap de greutate? Dar dacă vrei să te slăbești?

De ce la un moment dat nu mai scad in greutate? | liceuldeartecbaba.ro

Apoi, ceea ce vrei să știi este "câte calorii ar trebui să mănânc pentru a pierde în greutate? Doar urmați acești pași simpli. Apoi, veți ști cât de multe calorii trebuie să mănânci o zi pentru a-ți atinge scopul. Cum funcționează un caloric Calculator? Pentru a obține cel mai bun număr de calorii, este inteligent să folosiți un calcul al pierderii în greutate.

Este o procedură simplă și poate fi chiar distractivă și interesantă - chiar dacă nu încercați să vă schimbați greutatea. Cum funcționează un contor de calorii?

cum să ajute omul să slăbească rs pierdere în greutate

După introducerea datelor, se folosește o formulă numită ecuația Mifflin St. Jeor pentru a calcula rata metabolică de repaus. Acesta este numărul de calorii pe care corpul trebuie să le funcționeze atunci când este în repaus. Apoi, pe baza informațiilor personalizate ale stilului dvs. În sfârșit, fie adaugă calorii pentru a câștiga în greutate, fie pentru a scădea calorii pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate.

Dar dacă vrei ca greutatea ta să rămână la fel? Calculatorul îți dă seama cât de multe calorii ar trebui să mănânci pentru a menține greutatea. Aceste informații sunt utile pentru mulți consumatori sănătoși. Dacă aveți o greutate sănătoasă și doriți să vă mențineți dimensiunea corporală, trebuie să vă asigurați că nu mâncați prea mult sau prea puțin.

Pentru unii adulți, înseamnă consumarea unei diete de de calorii. Acesta este numărul care face referire pe eticheta Nutrition Facts.

Utilizarea calculatorului de pierdere în greutate Sunteți gata să încercați calculatorul de calorii? Va trebui să furnizați informații esențiale despre vârsta, sexul, înălțimea și greutatea actuală pentru a obține numărul corect de calorii. Calculatorul necesită aceste date, deoarece aceștia sunt factori care influențează rata metabolică - sau numărul de calorii pe care corpul dumneavoastră trebuie să o funcționeze.

În general, bărbații au nevoie de mai multe calorii decât femeile. Organismele mai mari au nevoie de mai multe calorii decât corpurile mai mici, iar adulții mai tineri necesită mai multe calorii decât adulții mai în vârstă.

pierde in greutate cu ajutorul rapidă a apei este într-adevăr

Veți fi întrebat, de asemenea, despre obiceiurile de activitate. Dacă organismul este mai activ în timpul zilei, este nevoie de mai mult combustibil sub formă de calorii. Încercați să fiți cât se poate de cinstit cu privire la exercițiile și obiceiurile de zi cu zi.

gel de slabire pierderea de grăsime din geraniu

Dacă vă loviți numerele, nu veți obține un rezultat precis. Dacă nu sunteți sigur cât sunteți activi în timpul zilei, păstrați un jurnal de activitate timp de o săptămână sau consultați datele de la tracker-ul de fitness pentru a obține o estimare rapidă. Apoi, veți fi întrebat despre obiectivele dvs. Este important să fii realist în timpul acestui pas. Greutatea țintă poate fi diferită de greutatea ideală sau greutatea perfectă.

Generalitati

De exemplu, poate doriți să cântăriți de lire sterline. Dar daca te-ai luptat cu greutatea ta pentru cea mai mare parte a vietii tale si nu a fost niciodata mai mica de de lire sterline, atunci poate sa nu fie realista in acest moment. Încercați să setați un obiectiv pe care credeți că este posibil. După ce atingeți obiectivul, puteți seta întotdeauna unul nou. În sfârșit, veți avea opțiunea de a selecta o dată când doriți să atingeți obiectivul.

Rețineți că, dacă încercați să pierdeți în greutateo rată sănătoasă de scădere în greutate este de 0,5 până la 2 kilograme pe săptămână.

arzatoare de grasimi d5 slabire claremore ok

Dacă încercați să câștigați în greutateeste posibil să vă puteți alimenta o lire pe săptămână. Atingerea greutății dvs. Când finalizați procesul de calcul al caloriilor, veți obține un obiectiv zilnic de calorii. Acesta este numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați în fiecare zi pentru a atinge greutatea dorită în intervalul de timp stabilit.

Dacă încercați să câștigați în greutate, obiectivul zilnic de calorii va include un excedent caloric. Dar dacă scăderea în greutate este scopul tău, un deficit de calorii este luat când ar trebui să mănânci pentru a pierde în greutate calcul în numărul tău final.

Sus Greutatea corpului unei persoane este determinata de cantitatea de energie acumulata in urma consumului de alimente si de cantitatea de energie consumata de activitatile zilnice. Energia se masoara in calorii. In cazul in care greutatea ramane constanta, probabil ca zilnic sunt consumate aceleasi calorii. Daca o persoana scade, in timp, in greutate, este posibil ca aportul caloric dobandit sa fie mai mare decat numarul de calorii pe care aceasta le arde prin activitatile zilnice. Majoritatea oamenilor mentin controlul cantitatii de alimente consumate zilnic, astfel incat aportul de calorii, poate fi controlat.

Un deficit de calorii este pur și simplu un deficit energetic. Atunci când creați un deficit de caloriivă lipsiți corpul de combustibilul necesar pentru a funcționa.

Cum să mănânce pentru a pierde în greutate fibre de repede

Deci, corpul tau arde grasimea stocata excesul de greutate pentru combustibil. Un deficit de calorii apare atunci cand taiati calorii consumand mai putin decat corpul dumneavoastra are nevoie sau arde calorii suplimentare cu activitate fizica.

De asemenea, puteți combina dieta și exercițiile fizice pentru a crea un deficit de calorii. Ca regulă generală, majoritatea experților spun că un deficit de calorii săptămânal total de 3.

Cuvinte cheie de căutare

Dacă reduceți mai multe calorii, veți pierde mai repede. Dar nu este sigur sau practic să tăiem prea multe calorii. Dieta cu conținut scăzut de calorii mai mică de de calorii pe zi poate să se răstoarne și trebuie urmată numai de supravegherea unui medic. Sunet complicat?

  1. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  2. Cum să o ajute pe mamă să slăbească

Să folosim un exemplu pentru a explica. Să spunem că ești o femeie sedentară. Asta înseamnă că nu exercitați în mod regulat. Calculatorul de pierdere în greutate poate spune că trebuie să mâncați de calorii pe zi pentru a pierde în greutate. Dar nu credeți că puteți alimenta suficiente alimente din dieta dvs.

2. Mănâncă în farfurii mici

Asta e ok. Puteți adăuga pur și simplu exercițiu la rutina săptămânală pentru a ține cont de câteva calorii suplimentare. Iată câteva modalități prin care puteți face să funcționeze: Consumați de calorii în fiecare zi și adăugați o scurtă plimbare de seară la rutina zilnică pentru a arde cele de calorii suplimentare în fiecare săptămână. Consumați de calorii în fiecare zi și adăugați un antrenament HIIT la programul dvs.

Consumați de calorii în fiecare zi și adăugați 45 de minute de exerciții moderate până la viguroase la programul dvs.

În fiecare dintre aceste scenarii, ați adăugat calorii la bugetul alimentar zilnic, dar ați ars mai multe calorii cu exerciții fizice pentru a menține deficitul caloric adecvat pentru scăderea în greutate. Dacă doriți să pierdeți greutatea mai repede, trebuie doar să adăugați exercițiul la rutina zilnică fără a adăuga calorii la dieta zilnică. Pierdere în Greutate Calculator Întrebări frecvente Încă confuz cu privire la utilizarea unui calculator pentru pierderea în greutate?

30 slăbește b6 arzător de grăsimi

Acestea sunt câteva întrebări frecvente pe care dietele le cer deseori. Pot să mănânc tot ceea ce vreau și să pierd încă în greutate? Aceasta este o întrebare dificilă.

Puteți mânca ceea ce doriți și puteți pierde în greutate atâta timp cât rămâneți în gama de calorii. Teoretic, ai putea să mănânci baruri bomboane toată ziua și să piardă în greutate. Dar probabil că nu ar fi vrut. De ce? Pentru că ar fi foarte greu să rămâi în gama de calorii dacă nu mâncați alimente nutritive.

Alimentele sănătoase vă ajută să vă simțiți puternice, energizate și săturate. Alimentele goale cu calorii nu vă oferă organismului substanțele nutritive de care aveți nevoie pentru a trăi o viață activă și bună.

Cât de multe calorii ar trebui să mănânc să scap de greutate?

Iar când mâncați mâncare nesănătoasă, probabil că veți fi foame mai des și veți mânca prea mult. Pot mânca mai mult dacă fac exerciții fizice în fiecare zi? Dacă ați calculat exercițiul în ecuația utilizării calculatorului, atunci nu trebuie să mâncați mai mult dacă faceți exercițiu.

Scopul zilnic de calorii rezultatul calculatorului a reprezentat deja activitatea fizică suplimentară. Dar daca nu ai facut exercitii atunci cand ai folosit calculatorul când ar trebui să mănânci pentru a pierde în greutate ai adaugat o sesiune de antrenament in ziua ta, atunci caloriile arse in timpul exercitiilor fizice vor creste deficitul de calorii. Dacă nu vă mâncați înapoi calorii exercițiu, deficitul crescut vă va ajuta să pierdeți greutatea mai repede.

Dacă mâncați înapoi același număr de calorii pe care le-ați ars, atunci veți pierde greutatea la aceeași rată ca cea indicată în rezultatul calculatorului dvs.

Fii atent, totuși, este foarte ușor să consumi mai multe calorii decât arzi după exerciții fizice. Acest lucru determină creșterea în greutate, nu pierderea în greutate. Cum ar trebui să contez caloriile mele zilnice? Există diferite modalități prin care puteți urmări aportul zilnic de calorii.

Aceste servicii vă permit să introduceți alimentele pe care le-ați mâncat împreună cu mărimea porției dvs. Există, de asemenea, când ar trebui să mănânci pentru a pierde în greutate de activitate, cum ar fi Fitbit, care vă ajută să numărați caloriile zilnice de mâncare și caloriile de zi cu zi. Dacă nu sunteți un fan al gadget-urilor tehnice, utilizați un jurnal de hârtie pentru hârtie. Pur și simplu scrieți caloriile într-un notebook sau pe o foaie zilnică de hrană pentru a vă număra numărul zilnic.

Ar trebui să cumpăr sau să mă alătur unui program de dietă pentru a pierde în greutate? Dacă da, care program de pierdere în greutate este cel mai bun?