Cum să arzi grăsimea corporală cu greutăți


Care este cea mai buna metoda de a te defini? Daca esti ca majoritatea, in cap iti vin imediat idei de reduceri calorice extreme, alimente putine si fara gust, antrenamente cu repetari multe si greutati mici si ore multe de cardio.

  • 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift
  • Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  • Alimente care te ajută să arzi calorii (şi grăsimi!), Account Options

In mod ironic, este cea mai prosta metoda de a te defini. Aceasta metoda iti asigura o perioada mizera a vietii, cu pofte alimentare greu de controlat, pierderea rapida a masei musculare cum să arzi grăsimea corporală cu greutăți fortei, si acumularea de oboseala si letargie, care in final te vor dobori.

Căi de a pierde grăsime corporală

Dar nu trebuie sa fie asa! Cand sti cum sa folosesti nutritia corespunzator, poti arde rapid grasimea si sa iti mentii nivelele de forta. Poti evita si chinul zilnic de a te lupta cu poftele alimentare, foamea si nivelele reduse de energie. Si metoda de care vorbesc nu este frumoasa doar pe hartie.

Cinci superalimente care ajută la arderea grăsimilor

Pentru ca, trebuie sa fim realisti, nu oricine poate ajunge la cifre atat de mici, oricat de mult ar incerca. Dar, asta nu inseamna ca metoada de care vorbesc nu va face pe oricine sa arate bine! Nu este singura abordare de succes pentru a slabi. Poate parea complicata, de aceea necesita putina vointa si dedicatie, mai ales la inceput pana iti calculezi numarul necesar de calorii si macronutrienti.

Este o abrodare utila mai ales scădere în greutate la nivel mondial care nu tolereaza dietele care au restrictii mai mari in ceea ce priveste carbohidratii, si prefera sa renunte la grasimi decat la carbohidrati.

Totul incepe cu caloriile Probabil ca sti deja fiziologica arderii grasimilor, dar sa facem o scurta recapitulare. Sa slabesti presupune sa alimentezi corpul cu mai putina energie decat arde. Cand faci asta, creezi un echilibru energetic negativ sau un deficit caloric, si diferenta de energie dintre ce mananci si ce arzi zi de zi, de obicei masurata in calorii, determina cum să arzi grăsimea corporală cu greutăți grasime arzi in timp.

Stiu ca este la moda sa spui ca numaratul caloriilor nu functioneaza, si ca este vorba despre calitatea alimentelor, nu cantitatea lor, dar aceste trenduri ne impiedica sa vedem principala trasatura a slabitului.

INFO LEGALE

Restrictia calorica este cheia, si va fi mereu. Metabolismul se supune primei legi a termodinamicii. Este un argument de necontestat.

Din punct de vedere energetic, corpul nu poate face diferenta dintre caloriile venite din legume si cele provenite din gogosi.

Grăsime joe pierde în greutate- Grăsime joe pierde în greutate cum să arzi grăsimea la 40 de ani

Se poate slabi si mancand doar gogosi, ciocolate si alte dulciuri, zi de zi! De aceea, studii dupa studii au demonstrat ca atata timp cat exista deficit caloric, subiectii slabesc, indiferent de compozitia dietei. Asta nu inseamna ca macronutrientii nu conteaza. Conteaza mult, asa cum voi arata mai tarziu.

Ce vreau sa subliniez este importanta mentinerii unui deficit caloric adecvat, pentru a arde grasimea, dar a conserva masa musculara. Adapteaza-ti aportul energetic Intai trebuie sa stabilesti cat mai exact poti, cata energie arzi zi e zi.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Acest aspect este numit consumul de energie de zi cu zi CEZZ. Iata cum se procedeaza: 1. Foloseste formula Katch-McArdle pentru a determina cata energie arde corpul tau zi de zi, fara a pune la socoteala activitatea fizica.

Este vorba despre rata metabolica bazala. Pentru asta, trebuie sa iti cunosti procentul de masa fara grasime din greutatea totala scazi procentul de grasime corporala pe care il ai.

Multiplica numarul obtinut astfel: cu 1,2 daca faci ore de exercitii pe saptamana; cu 1,35 daca faci ore de exercitii pe saptamana; cu 1,5 daca faci 6 ore sau mai mult de exercitii pe saptamana; 3.

Asta va crea un deficit caloric potrivit pentru a arde g de grasime pe saptamana, fara a te simti flamand si a pierde masa musculara. Daca esti in tema cu astfel de calcule, poate ca ai observat ca factorii de multiplicare pentru efortul fizic sunt putin mai mici decat cei gasiti in formulele clasice Katch-McArdle.

Este intentionat! De regula, factorii de multiplicare standard sunt prea mari pentru oamenii de rand.

  • Sfaturi esentiale pentru arderea grasimii si cresterea in greutate
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Daca nu ai un metabolism foarte rapid, un calcul standard al consumului de energie de zi cu zi folosind formula Katch-McArdle, te va face sa te intrebi de ce naiba slabesti asa greu chiar daca atingi la perfectiune in ceea ce priveste aportul de calorii. Multiplicatorii de mai sus se potrivesc cum să arzi grăsimea corporală cu greutăți bine unui metabolism mediu, si pot fi ajustati in functie de rezultate.

Daca slabesti prea repede si iti scad energie si forta, sau nu slabesti deloc, este usor sa remediezi: iei sau adaugi cate de calorii la dieta, pana ce te simti bine.

cum să arzi grăsimea corporală cu greutăți

Macronutrientii perfecti pentru a slabi Acum ca sti cate calorii sa mananci zi de zi, este timpul sa le convertesti in macronutrienti. Cea mai des intanlita greseala aici este prea multe grasimi si prea putine proteine si carbohidrati. Sa analizam fiecare macronutrient in parte.

cum să arzi grăsimea corporală cu greutăți

Proteine Cand vrei sa arzi grasimea, trebuie sa conservi masa musculara, si un factor important este consumul proteic. Nu o sa aprofundez nevoia zilnica de proteine, subiectul fiind vast si ar ocupa prea mult spatiu. Pe scurt, nevoia proteica in cazul unei diete restrictive pentru persoanele antrenate este intre 2,3 g si 3,1 g pentru fiecare kilogram de masa musculara fara grasime; cifrele sunt descrescatoare in functie de severitatea dietei si gradul de cum să arzi grăsimea corporală cu greutăți musculara.

Cu alte cuvinte, cu cat esti mai definit, cu atat ai o dieta mai restrictiva, si cu atat ai nevoie de mai multe proteine. Retine ca nevoia de proteine se calculeaza in functie de masa musculara fara grasime, nu de greutatea totala! Deci, iti trebuie cifra obtinuta prin formula Katch-McArdle.

Ardere si crestere

Dar pot fi inselatoare. Schimbarea dietei de la putine grasimi, la multe grasimi duce la cresterea testosteronului, dar nu atat de mult incat sa explodezi pur si simplu datorita cresterilor musculare. Dietele cu multe grasimi aplicate de oamenii de rand duc si la excese, si in cele din urma, beneficiile sunt depasite de partile negative.

Cum sa scapi de grasimea corporala? Desi oamenii cu o greutate normala spre medie, au un procentaj scazut pana la moderat de grasimi corporale, ele inca nu se pot bucura de un corp tonifiat si in forma, deoarece masa musculara este in scadere. Astfel de persoane tind sa acumuleze usor grasimi in jurul taliei, dar foarte putin pe picioare si brate. De asemenea, ele au, de obicei, o structura osoasa dominanta a soldului: umerii relativ ingusti, talia mai lata asemenea soldurilor. Majoritatea oamenilor care incep de la acest punct, punand accentul pe minusurile pe care le au, sunt descurajati deoarece ei pun totul pe seama geneticii, care se gandesc ca lucreaza impotriva lor si nu vor putea avea niciodata dimensiunilor dorite.

Pentru a determina cat inseamna asta in grame, multiplica aportul caloric zilnic cu 0,2 si apoi imparte la 9, aceasta fiind numarul de calorii dintr-un gram de grasime. Carbohidrati Si am ajuns la cel mai barfit macronutrient, carbohidratul! Conform unora, acest nenorocit ne ingrasa, si daca il reducem drastic o sa sa slabim rapid si mult.

Beginner's guide to fitness

Dar nu este chiar asa. Cand ai un consum suficient de proteine, nu exista diferente majore intre dietele cu continut scazut de carbohidrati si cele cu continut mare.

Cat timp mentii deficitul caloric, vei slabi in acelasi ritm. Dar, daca scazi prea drastic, si pentru mai mult timp consumul de carbohidrati, antrenamentele vor avea de suferit. Cu cat mananci mai putini carbohidrati, cu atat vei avea nivele mai mici de glicogen in muschi, ceea ce inseamna performante compromise la antrenamente. Anduranta musculara are cel mai mult de suferit. Dietele restrictive caloric reduc hormonii anabolici, iar lipsa carbohidratilor agraveaza lucrurile.

Exercitiile fizice si lipsa carbohidratilor duc la cresterea cortizolului un hormon catabolic si descresterea testosteronului. Toatea acestea, suprapuse cu restrictiile calorice, creeaza un cosmar catabolic care iti va consuma muschii.

Asa ca, si atunci cand vrei sa slabesti, este bine sa nu reduci drastic consumul de carbohidrati. Desigur, depinde si de metabolismul fiecaruia, unii au nevoie de mai multi carbohidrati, altii de mai putini.

  1. Câtă grăsime arde corpul tău natural
  2. Slim jos apoi vrac în sus
  3. Pierderea de grăsime binaurală
  4. Cum sa scapi de grasimea corporala? - Housefit Romania
  5. Cum să încurajezi soția să slăbească
  6. Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?, Sfaturi esentiale pentru arderea grasimilor
  7. Toata ziua dieta cu ardere grasime Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele

Ecuatia succesului Sa legam toate conceptele de mai sus intr-un exemplu. Sa luma pe cineva de 85 de kg cu un CEZZ de de calorii.

cum să arzi grăsimea corporală cu greutăți

Este ceva de munca, sa iti bati capul cu atatea cifre, dar nu poti avea grasime atat de putina fara ceva implicare si munca. English UK.