Cum să pierzi și să menții pierderea în greutate


Va trebui să fiți atenți la dimensiunile porțiunii, la tipurile de alimente pe care le consumi și la cât de des activi.

După câteva săptămâni sau luni, acest tip de stil de viață ar trebui să conducă la pierderea în greutate sigură și durabilă. Pierderea treptată în greutate este mult mai sigură pentru tine și te va ajuta să menții o greutate sănătoasă pe termen lung.

Când urmați un stil de viață modificat ca acesta și veți păstra legătura cu medicul dvs. Crearea unei strategii sănătoase Vorbeste cu medicul tau. Ori de câte ori încercați să slăbiți, este bine să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră. Medicul dumneavoastră vă va putea oferi cunoștințe detaliate despre cum să slăbească și să o facă într-un mod sănătos și sigur. Dacă credeți că trebuie să pierdeți 15 kilograme, adresați-vă medicului dumneavoastră.

cum să pierzi și să menții pierderea în greutate

El sau ea te vor putea ajuta să stabilești dacă 15 kilograme sunt sau nu potrivite pentru tine. Întrebați-vă medicul dacă au vreo sugestie sau limitări pentru dieta sau exerciții fizice.

Astfel vei fi sigur că ceea ce urmărești va fi benefic și nu dăunează sănătății tale. Dacă aveți dificultăți în a pierde în greutate, contactați-vă din nou cu medicul dumneavoastră.

Cum te menții în formă după ce slăbești Din ce în ce mai multe persoane care pierd în greutate ajung să o recupereze destul de repede. Unele dintre cele mai eficiente comportamente și strategii psihologice care ajută la menținerea greutății după dietă includ alegerea unor alimente sănătoase și utilizarea autoculturii pozitive, potrivit unui nou studiu 1. Studiul a durat trei ani și a avut ca subiecți aproximativ 5.

Întrebați dacă cum să pierzi și să menții pierderea în greutate conștienți de vreo dietă supravegheată medical sau de un dietetician local cu care ați putea lucra. Stabiliți așteptări realiste.

Cu orice dietă, este important să stabiliți așteptări și obiective foarte realiste.

SLABIRE: Pierderea in greutate vs Slabirea din grasime \u0026 dieta de 20 de minute - dieta si nutritie

Dacă vrei să slăbești 15 kilograme și să-l păstrezi pe termen lung, trebuie să te stabilești pentru succes. Deși acest lucru vă poate părea lent sau obositor, acest tip de pierdere în greutate s-a dovedit a fi cel mai durabil pe termen lung. Dacă vrei adidași pentru pierderea în greutate slăbești 15 kilograme, trebuie să planifici să-ți urmezi dieta și stilul de viață timp de aproximativ 2 luni.

Stabiliți un calendar și obiectivele pentru cronologia respectivă. De asemenea, discutați mai departe cu medicul dumneavoastră. El sau ea vă poate recomanda o rată adecvată și o cantitate de pierdere în greutate pentru dumneavoastră. Evitați dietele fad.

Dietele care promit pierderea rapidă în greutate sau pierderea în greutate într-o perioadă scurtă de timp nu sunt, în general, considerate sigure sau durabile. O mare parte din greutatea pierdută în timpul dietelor accidentale sau fad se recuperează rapid după ce se termină. Dietele de tip fad sau crash, de obicei, se bazează pe dietele cu un conținut scăzut de calorii, lipsite de o mare varietate de papaia ajută la pierderea în greutate și minerale.

Nu sunt considerate sigure și nu sunt niciodată o metodă recomandată pentru pierderea în greutate. Luați în considerare să începeți un jurnal alimentar. Un instrument util care vă poate ține pe cale cu alimentația dvs.

Este ușor de păstrat și te va ajuta să îți îndeplinești obiectivele de slăbit. Studiile au arătat că acei oameni care își urmăresc alimentele mai regulat sunt capabili să piardă mai mult în greutate și să aibă un timp mai ușor pentru a-l menține. X Sursa de cercetare Trebuie să urmărești alimentele pe care le consumi te ajută să te menții responsabil și sincer. Încercați să vă urmăriți alimentele cât mai multe zile din săptămână.

Pentru a vă ajuta, luați în considerare descărcarea unei aplicații pentru jurnalele alimentare sau achiziționarea unui jurnal de pix și hârtie. Urmăriți tot ce mâncați - fiecare mic dejun, prânz, cină, gustare și băutură.

Time based realizabil in timp Cateva exemple de teluri SMART ar fi: Voi iesi afara sa merg in ritm alert pentru 30 de minute de 5 ori pe saptamana Voi manca patru portii de legume in fiecare zi Voi consuma doar o bautura carbogazoasa Concluzie:  Stabileste teluri SMART, pentru a te mentine motivat, in loc sa te concentrezi doar asupra rezultatului final. Alege un plan de alimentatie, care sa se potriveasca stilului tau de viata Gaseste un program de care sa te poti tine, si nu incepe diete care nu pot fi sustinute pe termen lung.

Cu cât urmărești mai mult, cu atât mai precis va fi jurnalul tău. Faceți un plan de masă și exerciții fizice. Un alt instrument excelent de utilizat pentru dieta dvs. Ambele aceste articole pot servi drept ghid și program pentru ceea ce presupuneți să mâncați sau ce exercițiu ar trebui să faceți în fiecare zi.

Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Un plan de masă este un document pe care îl creați care va prezenta fiecare mic dejun, prânz, cină și gustare în timpul unei săptămâni. Petreceți câteva minute pentru a scrie ce intenționați să aveți pentru săptămâna viitoare. Folosiți acest lucru ca un ghid. Vă va ajuta să vă țineți pe cale și vă va împiedica să ieșiți să mâncați sau să mâncați ceva cu calorii prea mari.

Un plan de exerciții este aproape identic. Cu toate acestea, trebuie să vă planificați când veți face exerciții fizice, cât timp și ce tip de exercițiu veți face. Când exercițiul dvs. Planifică-te să te răsplătești. Un lucru amuzant despre pierderea în greutate sau îndeplinirea oricărui alt tip de obiectiv sunt recompensele. Stabiliți câteva recompense distractive sau plăcute pentru dvs. Când ați creat conturul dvs.

Cum te menții în formă după ce slăbești

De exemplu, s-ar putea să doriți să planificați un tratament distractiv pentru când veți pierde primele 10 kilograme. Sau planificați o recompensă mai mare odată ce pierdeți 15 kilograme. Recompensele nu ar trebui să fie legate de alimente pentru obiectivele de pierdere în greutate.

Acest lucru vă poate îndepărta de la dieta dvs. Cum să pierzi și să menții pierderea în greutate la recompense, cum ar fi să cumpărați o cămașă nouă, să vă tratați într-o zi de spa, să mergeți într-o vacanță de weekend sau să cumpărați haine noi pentru sport.

Modificarea dietei Păstrați caloriile sub control. Ori de câte ori încercați să slăbiți, una dintre cele mai importante schimbări pe care trebuie să le faceți este aportul total de calorii.

cum să pierzi și să menții pierderea în greutate

Taierea cu grija a caloriilor te va ajuta sa slabesti. Dacă doriți să pierdeți 15 kilograme, va trebui să reduceți câteva calorii din totalul dvs. În general, puteți reduce aproximativ până la de calorii pe zi pentru a duce la o scădere în greutate de 1 la 2 lire în fiecare săptămână.

Dacă nivelul tău de calorii este prea scăzut de exemplu, sub de caloriipierderea în greutate se va încetini, nivelul de energie se va scufunda și te expui la un risc mai mare pentru deficiențe de nutrienți. Discutați întotdeauna cu medicul dvs.

16 modalitati prin care te poti motiva sa pierzi in greutate | Doru Dorobat

Măsurați-vă porțiile. Pentru a vă ajuta să reduceți mai precis caloriile, începeți să vă măsurați porțiile. Acest lucru te va ajuta să rămâi pe cale și să fii mai conștient de cât de mult mănânci. Pentru a vă ajuta să vă gestionați caloriile totale, utilizați o scară de mâncare sau căni de măsurare pentru a urmări dimensiunile porțiilor. Încercați să nu estimați dimensiunile porțiilor. Este posibil să greșiți și să aveți o șansă mai mare de inexactități.

Mâncați proteine, legume și fructe la fiecare masă. Această combinație scăzută de calorii și un nivel mai scăzut de carbohidrați vă poate ajuta să vă mențineți mulțumit și să vă ajutați să reduceți greutatea.

Proteinele durează un timp pentru a digera, ceea ce te menține mult mai mulțumit.

cum să pierzi și să menții pierderea în greutate

În plus, vă ajută să vă alimentați metabolismul. Încercați: păsări de curte, ouă, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, carne de vită slabă, carne de porc, nuci, fasole și fructe de mare.

cum să pierzi și să menții pierderea în greutate

Fructele și legumele sunt, de asemenea, în mod natural reduse de calorii. În plus, sunt foarte bogate în fibre. Ca și proteine, fibra durează un timp pentru a digera și vă păstrează senzația de mult timp. Împreună cu proteinele, această combinație te ajută să te simți mulțumit de mai puține cum să pierzi și să menții pierderea în greutate și pe o perioadă mai lungă de timp. Includeți o porție de fructe sau legume cu fiecare masă. Puteți alege orice tip de fructe sau legume pe care le-ați dori.

Moderați câte boabe mâncați. Un grup alimentar de limitat este grupul de carbohidrați, care include cereale, fructe, legume amidonice și alimente care conțin zahăr. Deși sunt umplute cu câteva alimente hrănitoare, limitați câte porții includeți în dieta dvs. Multe studii au arătat că dietele mai scăzute în carbohidrați ajută oamenii să piardă mai mult în greutate mai rapid în comparație cu dietele cu conținut scăzut de calorii sau cu conținut scăzut de grăsimi.

Cel mai bogat grup alimentar bogat în carbohidrați este grupa de cereale. Limitarea câtorva porții din aceste alimente pe care le aveți în fiecare zi vă poate ajuta să atingeți mai rapid obiectivul în greutate. Alege alimente cu cereale integrale precum quinoa, fulgi de ovăz, orez brun, pâine integrală și grâu integral.

cum să pierzi și să menții pierderea în greutate

Limitați-vă aportul de fructe și legume amidonice precum cartofii. Verificați etichetele pentru a verifica cantitatea de carbohidrați din alimente și optați pentru alimentele mai scăzute în carbohidrați. Limitați alimentele bogate în grăsimi și zahăr. La fel ca în cazul oricărui tip de plan de pierdere în greutate, este important să se limiteze alimentele care pot îngreuna pierderea în greutate sau chiar pot determina creșterea în greutate.

Alimentele cu un conținut mai mare de grăsimi și zahăr ar trebui să fie limitate în dieta dvs. Alimentele bogate în grăsimi și conținut ridicat de zahăr sunt de obicei mai mari în calorii. Dacă mâncați în mod regulat sau în porții cum să pierzi și să menții pierderea în greutate mari, acest lucru poate îngreuna îndeplinirea obiectivului dvs.

În schimb, satisfaceți-ți pofta dulce cu un iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, cereale cu cereale integrale sau ceva fructe. Puteți avea, de asemenea, morcovi și hummus sau un băț de brânză pentru o pofta sărată sau sărată.

Remodelarea corporală nu înseamnă neapărat mai puține kilograme, deoarece grăsimea este mai ușoară decât mușchii. De asemenea, contează foarte mult care este obiectivul: scăderea în greutate sau reducerea grăsimii? Poate că nu toată lumea știe, dar există diferențe serioase între cele două. Greutatea corporală, măsurată într-un mod simplu, în kilograme, nu este o reflexie exactă a schimbărilor pe care le suferă organismul atunci când încerci să îți îmbunătățești aspectul fizic.

Dacă alegeți să aveți aceste alimente, faceți acest lucru foarte ocazional și asigurați-vă că respectați mărimea recomandată a porțiunii. Reduceți cantitatea de calorii lichide pe care le consumați. La fel ca alimentele cu un nivel mai mare de grăsimi, caloriile lichide pot fi de asemenea o problemă. Reduceți câte calorii beți în fiecare zi pentru a ajuta la pierderea în greutate. Caloriile lichide pot ieși cu ușurință. Studiile arată că de multe ori, băuturile îndulcite pot provoca mai multe daune dietei tale, deoarece nu te umplu și nu îți semnalează creierul că ai mâncat.

În schimb, bea aproximativ 64 oz de lichide clare, fără zahăr. Acestea se hidratează și vă pot ajuta să vă gestionați pofta de mâncare.