Cum să slăbești stând nemișcat. DIETA sedentarilor! Cum slăbești stând pe scaun?


Timp estimat de citire: 4 minute, 36 secunde Ce-i drept, inscrierea la niste clase de fitness sau aerobic nu iti vor manca doar timpul efectiv pe care il petreci facand exercitii.

Ghid pentru leneșul din tine: cum să slăbești fără dietă sau sală

Mai trebuie luat in calcul drumul pana acolo, minutele petrecute in vestiar inainte si dupa antrenament, dusul, asteptarea sa inceapa clasa sau sa se elibereze aparatul de fitness. Asa ca poti ajunge sa mai consumi cel putin doua ore in total din timpul tau liber, care si asa este prea putin.

Dar cine a spus ca trebuie sa mergi la sala ca sa iti pastrezi sau tonifici silueta? Apartamentul tau se poate transforma in cateva secunde in sala ta preferata de sport.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate 2.

Nu ai nevoie de aparate speciale, poti lucra cu greutatea propriului corp. Singurele lucruri de care ai nevoie sunt un izopren sau o patura pe care sa iti poti face exercitiile, un echipament lejer de antrenament si putina bunavointa. Poti incepe chiar astazi sa iti lucrezi muschii, ca sa te simti bine in pielea ta si sa imparti energie pozitiva si celor din jurul tau.

Incepe cu incalzirea

Dupa ce ai luat decizia sa faci putin sport zilnic sau de cate ori simti nevoia, sari in echipamentul sportiv si incepe sa faci urmatoarele exercitii.

Nu uita ca e importanta calitatea, nu cantitatea, asa ca nu te grabi sa le executi, ci simte fiecare muschi cum lucreaza si vei vedea rezultate imediate. Esti gata de miscare? Incepe cu incalzirea Niciodata nu sari peste aceasta parte esentiala a antrenamentului, chiar daca faci sport de mult timp.

DIETA sedentarilor!

Incalzirea muschilor si a articulatiilor te va scapa de entorse, intinderi sau alte urmari periculoase ale presiunii asupra corpului tau. Incepe cu bratele si fa rotiri inainte si inapoi, cate opt pe fiecare brat, incet si complet. Dupa ce ai incalzit umerii, treci la coate, strangand bratele la piept si apoi tragandu-le spre exterior, tot de cate opt ori. Roteste incheietura mainilor inspre interiorul si exteriorul corpului.

Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile dieta pentru picioare și coapse subțiri

Coboara catre mijloc. E foarte important sa nu uiti de coloana cand te apuci de sport, pentru ca e cea care va resimti cel mai puternic aceste exercitii. Cu picioarele drepte si usor departate, apleaca-te cu varful degetelor de la maini spre cele de la picioare. Nu forta, ci lasa corpul sa lucreze in ritmul lui.

Simte cum intreg spatele se intinde si devine mai flexibil. Am ajuns la picioare.

DIETA sedentarilor! Cum slăbești stând pe scaun?

Cateva genuflexiuni usoare, eventual din mers, vor fi de ajuns pentru a-ti incalzi muschii membrelor inferioare. O genuflexiune corecta este cea care iti permite sa vezi varful picioarelor atunci cand o executi. Acum esti gata sa incepi antrenamentul! Sarituri Sunt cele mai usor de executat exercitii care iti angreneaza tot corpul.

scădere în greutate la 6 luni

Pentru ca fac parte din categoria aerobic, te vor ajuta foarte mult sa scapi de surplusul de grasime si sa lucrezi simultan bratele, abdomenul, muschii fesieri si picioarele. Din pozitia dreapta cu picioarele departate, incepe sa sari, facand din maini si picioare forma X.

Continua sa sari pentru cel putin 45 de secunde, apoi fa pauza de 30 de secunde si continua.

  • Cum sa slabesti stand acasa - Slab sau Gras
  • 90 de secunde, ca sa slabesti
  • Arzător de grăsimi g7 ars foamea grasă fen fen dieta mary linnen.
  • Cheia consta in sapte exercitii care presupun incordare timp de cate 90 de secunde.
  • 1 supliment de vânzare pentru pierderea în greutate
  • 10 cum să slăbești

Executa minimum 4 repetari. Flotari Si acest exercitiu te va ajuta sa incordezi aproape toti muschii, daca gasesti pozitia corecta de executare. Asaza-te pe izopren in palme sau in coate, facand din restul corpului un unghi ascutit, sustinand picioarele in degete. Nu ridica si nu cobori foarte mult bazinul, ci mentine-l in continuarea spatelui.

Snap Autoarea într-o poză în care-ți arată că are deja corpul de plajă.

Incearca sa apropii cat poti pieptul de sol, fara a relaxa vreun muschi. In scurt timp vei simti cum lucreaza puternic abdomenul si bratele.

Cand obosesti, nu te lasa cu totul in jos, ci mentine corpul in pozitie de planking, adica ramai in pozitia de flotare nemiscat.

scădere în greutate pe psmf

Acest tip de exercitiu te va ajuta sa iti tonifici rapid muschii. Abdomene Aici ai o multime de variante de executare, de la clasica miscare de ridicare a partii de sus a corpului de la sol spre genunchi, pana la ridicarea picioarelor din pozitia suspendat. Poti gasi online mai multe sugestii de cum poti lucra intens abdomenul.

Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. 10 trucuri care pot fi aplicate de oricine

Important este sa tii minte ca nu poti arata dupa o zi de sport ca un model, ci e nevoie de luni sau chiar ani de miscare. Asa ca nu exagera cu un numar prea mare de repetari, pentru ca te poti trezi a doua zi cu o febra musculara cumplita sau poti invata muschiul cu prea mult efort, si atunci vei fi nevoit sa maresti cu mult numarul de repetari, iar tu vei fi nemultumit de rezultate.

Povesti de succes in pierderea in greutate de peste 100 de kilograme

Dans Atat de placut, acest tip de efort fizic iti va elibera in corp o energie fantastica si il vei face cu mare drag. E simplu!

Da drumul in casti sau la boxe la muzica ta preferata si danseaza liber, pânză de slăbire cand obosesti.

Vei reusi sa consumi o gramada de calorii, insa nu vei simti ca o povara acest tip de miscare.

Oferta Fashion Days Black Friday

Sportul nu trebuie facut cat mai des pentru a atinge standardele impuse de modele, ci pentru sanatatea organismului. Cum să slăbești stând nemișcat ajutorul exercitiilor, ne punem sangele in miscare si astfel corpul va fi ferit de raceli sau cum să slăbești stând nemișcat, iar noi ne vom simti minunat in fiecare zi!

Etichete: exercitii pentru slabit, recomandat, slabit acasa Articole recomandate din categoria Exercitii pentru slabit Tracțiunea este un exercițiu intens care implică partea superioară a corpului.