Grăsimile sănătoase te fac să slăbești


Pe lângă uleiul de măsline, mai sunt şi alte grăsimi bune pe care le poţi consuma! Grăsimile sănătoase sunt esenţiale pentru organism şi nici nu îngraşă dacă sunt consumate în cantităţi moderate. Grăsimile bune, cele mononesaturate sau polinesaturate, au un conţinut ridicat de acizi graşi omega-3 care ajută la slăbit, îmbunătăţesc activitatea cerebrală şi scad colesterolul rău.

E oficial: orele la care trebuie să mănânci pentru a slăbi

De asemenea, conţinutul de vitamine este unul ridicat, iar acestea conferă strălucire părului şi menţin elasticitatea pielii. Cred că te-ai lămurit că nu este recomandat să excluzi total grăsimile din alimentaţia ta atunci când eşti la cură de slăbire.

grăsimile sănătoase te fac să slăbești

Consumate în cantităţi moderate şi într-o proporţie mai ridicată decât cele saturate relegrăsimile bune nu te vor îngrăşa. Dacă grăsimile sănătoase te fac să slăbești o cură de slăbire ca să scapi de câteva kilograme nu trebuie sa recurgi la metode drastice şi nici să renunţi de tot la grăsimile bune.

grăsimile sănătoase te fac să slăbești

Dacă ai mese regulate, cu porţii mici, faci mişcare şi ai grijă să mănânci ceva uşor la cină vei reuşi să slăbeşti fără să-i faci rău organismului tău. De asemenea, trebuie să incluzi în dietă următoarele grăsimi, care pe lângă faptul că sunt benefice, te ajută şi să slăbeşti: 1. Adaugă-l în salate pentru a le face mai consistente.

Stiai ca grasimile sanatoase NU ingrasa? Iti zic si de ce!

Somonul Are un conţinut bogat în acizi graşi omega-3 care au un rol antiinflamator şi împiedică depunerea grăsimii în jurul abdomenului. Măslinele Acidul oleic din conţinutul măslinelor este un tip de grăsime care împiedică depunerea grăsimilor şi conferă o senzaţie de saţietate de lungă durată.

Este bogat în acid linoleic care intensifică arderea grăsimilor şi accelerează metabolismul.

grăsimile sănătoase te fac să slăbești

Nucile Consumate crude, nucile sunt bogate în acizi graşi omega-3 care ajută în procesul de slăbire. Uleiul de măsline presat la grăsimile sănătoase te fac să slăbești Două linguri de ulei amestecat într-o vinegretă pentru salata de crudităţi pe care o consumi la prânz sau la cină au un efect miraculos, ajutând la slăbit.

12 fructe care te ajută să slăbeşti rapid

Uleiul de rapiţă presat la rece Conţine cele mai puţine grăsimi saturate rele. Sardinele Furnizează calciu, vitamina D, seleniu şi acizi graşi omega-3, nutrienţi care ajută organismul să funcţioneze la capacitate maximă.

Unii se înfometează, a doua categorie face sport ore în șir, a treia mănâncă doar legume și beau apă, a patra merge în vizită la un nutriționist. Câți oameni, atâtea idei pentru a slăbi. Dar există și o altă categorie de persoane. Acestea consumă semințe de chia nu pentru prima dată și nu primul an. Oz: Cea mai puternică băutură care arde grăsimea.

Ouă Consumate cu moderaţie, aproximativ ouă pe săptămână, ouăle au rolul de a accelera metabolismul.

Quinoa Conţine grăsimi sănătoase, dar şi un aport însemnat de fibre care regleazaă digestia şi ajută la slăbit. Lista grăsimilor toxice pe care este recomandat să le consumi ocazional: Grăsimile animale saturate din: slănină şi carne grasă; Uleiurile vegetale hidrogenate şi parţial hidrogenate: margarină, maioneză, alimente procesate, biscuiţi, snacks-uri, chipsuri, produse de patiserie, cofetărie, fast-food; Excesul de uleiuri vegetale, rafinate şi bogate în acizi graşi omega 6: porumb, şofrănel, floarea-soarelui, alimente procesate; Grăsimile saturate din produsele lactate: lapte integral, brânză grasă, caşcaval, iaurt, unt.