Măsurați pierderea în greutate fără scară, Pierderea inch, dar nu pierde in greutate?


Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. Rețineți că majoritatea cluburilor de sănătate oferă un anumit tip de testare a grăsimilor corporale. Profitați maxim de măsurarea grăsimii corporale prin: Verificați-o o dată pe săptămână sau o dată la două săptămâni în loc de zilnic.

Pierderea inch, dar nu pierde in greutate? Greutatea dvs. Urmați primul lucru pe scară dimineața, iar dacă numărul este mai mic decât înainte, s-ar putea să vă simțiți mai bine despre voi înșivă. Dacă este mai mare, ziua dvs. Dar ce înseamnă cu adevărat greutatea dumneavoastră și cât de util este atunci când vine vorba de urmărirea progresului în scăderea în greutate?

În timp ce grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să nu observați aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi. Dacă ai aceeași persoană te măsoară de fiecare dată.

Antrenorii diferiți vă vor măsura în moduri diferite, așa că lipiți cu aceeași persoană de fiecare dată și asigurați-vă că persoana este foarte experimentată în măsurarea grăsimii corporale. Dacă utilizați o scală de impedanță bioelectrică, asigurați-vă că măsurați în aceleași condiții de fiecare dată. Hidratarea, aportul alimentar și temperatura pielii pot afecta măsurătorile în grăsimile corporale.

măsurați pierderea în greutate fără scară rutina de slabire pentru femeie

Țineți evidența numerelor într-un jurnal sau într-un calendar. Calea potrivită pentru utilizarea scalei Așa cum am menționat, scalele nu vă dau întotdeauna întreaga poveste despre corpul dvs.

pierde inci fata de greutate

Din acest motiv, cântarele atunci când sunt utilizate singure nu sunt cel scădere în greutate ca bhumi bun mod de a urmări ceea ce se întâmplă cu adevărat în interiorul corpului. Un alt motiv pentru a ne dezavantaja scala este natura emoțională a cântăririi noastre înșine. Trecerea pe o scară nu ne dă doar un număr, ea poate determina modul în care ne simțim despre noi înșine și afectează imaginea corpului.

  • Unii oameni se tem că, dacă nu văd o reducere de kilograme pe cantar, atunci pierderea în greutate nu se întâmplă.
  • Miez arzător de grăsime 3t
  • Verificați cum vă simțiți pentru a vă măsura greutatea Calcularea greutății precise fără o scală este o problemă fizică nepractică și complexă care implică deplasarea și densitatea apei.

Problema cu scara de greutate corporala este ca ele masoara totul - grasime, muschi, oase, organe si chiar si acea gura de apa sau musca de mancare pe care ati avut-o.

Scala nu vă poate spune ce ați pierdut sau câștigat, care este o informație importantă dacă încercați să pierdeți greutatea De ce variaza greutatea ta Creșterea în greutate în apă.

  • Înregistrați-vă cu cum vă simțiți să măsurați greutatea Calculul greutății dvs.
  • Pierderea în greutate a burtei
  • Pagina principala » Mancare si bautura » Greutate Pierdere Vs.

Dacă sunteți deshidratat sau ați mâncat prea multă sare, corpul dvs. În mod similar, multe femei rețin apă în timpul ciclurilor menstruale, ceea ce reprezintă un alt lucru care poate face schimbarea numărului. Cresterea in greutate alimentara. Cântărirea după o masă nu este cea mai bună idee pur și simplu pentru că alimentele adaugă greutate.

Scurgerile de măsurare a pierderii de greutate singure

Când îl mănânci, corpul tău va adăuga și greutatea. Nu înseamnă că ați câștigat greutate, înseamnă pur și simplu că ați adăugat ceva în corpul dvs. Creșterea musculară. Muschiul este mai dens decât grăsimea și necesită mai puțin spațiu, astfel încât adăugarea de mușchi ar putea măsurați pierderea în greutate fără scară greutatea scării dvs.

Măsurați-vă mijlocul pentru a vă calcula sănătatea

Asta nu înseamnă că scara este inutilă. De fapt, este o unealtă minunată atunci când o combinați cu procentul de grăsime corporală. Cunoașterea ambelor numere vă va spune dacă pierdeți greutatea potrivită Pur și simplu înmulțiți greutatea dvs. Încercați aceste trucuri pentru a vă cântări o experiență utilă și mai pozitivă: Se cântărește primul lucru dimineața înainte de a mânca sau bea ceva.

Account Options

Se cântărește o dată pe lună, în loc de zi cu zi sau săptămânal, pentru a oferi corpului tău timp să răspundă la programul tău de scădere în greutate. Scala nu va reflecta schimbările mici care se produc în compoziția corpului. Amintiți-vă, scala cântărește totul. Doar pentru că greutatea scării dvs.

Cum să calculați greutatea fără o scară - Băutură și mâncare - Blog be healthy

Utilizați greutatea scării împreună cu procentul de grăsime corporală pentru o vizualizare mai precisă a progresului dumneavoastră În cazul în care scara vă scanteie și testarea grăsimii corporale nu este o opțiune, următoarea dvs. Luați măsurătorile Aceasta este o opțiune excelentă pentru urmărirea progreselor, deoarece nu necesită niciun echipament fantezie și oricine o poate face. Efectuarea măsurătorilor în anumite zone vă poate oferi o idee despre locul în care pierdeți grăsimea, ceea ce este important deoarece toți pierdem grăsimi în diferite zone și într-o ordine diferită.

măsurați pierderea în greutate fără scară oase rupte și pierderea în greutate

Efectuarea măsurătorilor vă poate ajuta să vă liniștiți că lucrurile se întâmplă - chiar dacă nu pierdeți grăsime exact acolo unde vreți.

Începeți prin a purta haine strânse sau fără îmbrăcăminte și faceți o notă despre ceea ce purtați, astfel încât să știți să purtați aceleași haine la următoarea măsură. Iată cum se face: Bust : măsurați în jurul pieptului de la linia mamelonului, dar nu trageți prea bine banda.

Related Content

Piept : măsurați sub bustul tău. Talie : Măsurați o jumătate de centimetrie deasupra butonului buric sau la cea mai mică parte a taliei. Șolduri : Plasați banda în jurul celei mai mari părți a șoldurilor. Coapsă : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărei coapse. Viței : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui vițel.

Brațul superior : măsurați în jurul celei mai mari părți a fiecărui braț deasupra cotului.

măsurați pierderea în greutate fără scară cum să arzi grăsime ușor

Antebrațul : măsurați în jurul celei mai mari părți a brațului sub cot. Puteți utiliza această diagramă de progres pentru a înregistra măsurătorile.

CUM SĂ VĂ CALCULAȚI GREUTATEA FĂRĂ O SCARĂ - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Luați-le din nou o dată pe săptămână sau o dată pe lună pentru a vedea dacă pierdeți centimetri. Folosiți-vă hainele Poate părea evident, dar nu trece cu vederea unul dintre cele mai simple moduri de a urmări progresul - cum se potrivesc hainele dvs.

SLABIRE

Poate doriți să faceți o fotografie cu dvs. În fiecare lună, luați o nouă fotografie De asemenea, puteți folosi hainele pentru a urmări progresul. Alegeți o pereche de pantaloni care sunt puțin strânse și încercați-le la fiecare 4 săptămâni pentru a vedea cum se potrivesc.

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Faceți o notă despre locul în care se simt pierduți, unde se simt strânși și cum vă simțiți măsurați pierderea în greutate fără scară. Oricare ar fi scara? Pantalonii tăi nu vor minți niciodată. Indiferent de metoda pe care o alegeți pentru a urmări progresul dvs.

Comments Când pierdeți în greutate, corpul dvs. Este posibil să pierdeți destul de multă greutate la început, fără prea mult efort. Cu toate acestea, pierderea în greutate poate încetini sau opri cu totul după un timp. Acest articol enumeră 5 motive comune pentru care nu pierdeți. Acesta conține, de asemenea, sfaturi de acțiune pentru a rupe prin platou și a face lucrurile să se miște din nou.

Este nevoie de luni pentru mulți dintre noi pentru a vedea schimbări semnificative și, chiar și atunci, probabil veți observa că greutatea fluctuează pe măsură ce obiceiurile alimentare și antrenamentele se schimbă.

Nu putem fi perfecți tot timpul, deci utilizați aceste numere ca ghiduri, nu ceva care decide dacă măsurați pierderea în greutate fără scară o persoană bună sau nu. Related Content.

măsurați pierderea în greutate fără scară arde grăsime calea ușoară