Încercând să slăbească balonat, Topul alimentelor ce produc gaze (balonare)


Topul alimentelor ce produc gaze balonare © Autor: Vasiliu Alina Balonarea sau flatulența însoțită de durere sau distensie, poate interfera ocazional cu activitățile zilnice sau poate cauza jenă. Dar aceste semne și simptome, de obicei, nu reprezintă un motiv de îngrijorare și sunt adesea reduse prin modificări simple ale stilului de viață. Balonarea este o senzație de plinătate abdominală și este de obicei cauzată de gaze sau de alte probleme digestive 1.

Balonarea este un simptom frecvent.

Deși balonarea poate fi un simptom al unei încercând să slăbească balonat grave, este cauzată, de obicei, de anumite alimente incuse în dietă 3. Fasole Fasolele conțin cantități mari de proteine și de carbohidrați. Cu toate acestea, majoritatea fasolelor conțin zaharuri numite alfa-galactozide, care aparțin unui grup de carbohidrați numiți FODMAP.

încercând să slăbească balonat

FODMAP-urile oligo- di- mono-zaharidele și poliolii fermentabili sunt carbohidrați cu catenă scurtă care sunt fermentați de bacterii intestinale în colon. Flatulența este un produs secundar al acestui proces.

Pentru persoanele cu sindromul colonului iritabilFODMAP-urile poate cauza disconfort major, cu simptome cum ar fi balonare, flatulență, crampe și diaree 4. Schimbarea apei de înmuiere de mai multe ori poate ajuta 5. Ce să mănânci în schimb: Fasolea pinto și fasolea neagra sunt mai ușor digerabile de sistemul digestiv, mai ales după înmuiere. Linte Lintele conțin cantități mari de proteine, fibre și carbohidrați sănătoși, precum și minerale precum fierul, cuprul și manganul.

Datorită conținutului ridicat de fibre, ele pot provoca balonare la persoanele sensibile. Aceste zaharuri pot contribui la producerea excesivă de gaze și la balonare.

  • Grăsimea de pe burtă dispare și balonarea se reduce instant atunci când consumi asta Autor A.
  • Cel mai bun supliment pentru a lua pentru a arde grăsime
  • Te întrebi de ce anume WaterOut.?
  • Народившийся новый вид разумных существ имел интеллект, который просто невозможно было измерить.
  • 10+ Best Balonare images | balon, sănătate, remedii naturiste

Cu toate acestea, înmuierea lintei înainte de a încercând să slăbească balonat consumate le poate face mult mai ușor de digerat. Ce să mănânci în schimb: Lintea mai deschisă la culoare cauzează mai puțină balonare. Grâu Grâul este un ingredient care se găsește în cele mai multe produse alimentare. Pentru persoanele cu boala celiacă sau sensibilitatea la gluten, grâul provoacă probleme digestive majore. Aceasta include balonare, gaze, diaree și dureri de stomac 6.

Ce să mănânci în schimb: Există multe alternative fără gluten, cum ar fi ovăzul, quinoa, hrișcă, făină de migdale și făină de nucă de cocos. Broccoli și alte legume crucifere Familia leguminoasă cruciferă include broccoli, conopidă, varză, germeni de bruxel și alte câteva alimente.

Acestea sunt foarte sănătoase, conțin multe substanțe nutritive esențiale precum fibrele, vitamina Cvitamina K, fier și potasiu. Ce să mănânci în schimb: Există încercând să slăbească balonat alternative posibile, cum ar fi spanacul, castraveții, salata, cartofii dulci și dovlecei. Ceapa Ceapa este una dintre principalele surse dietetice de fructani. Acestea sunt fibre solubile care pot provoca balonare 9.

Grăsimea de pe burtă dispare și balonarea se reduce instant atunci când consumi asta

În plus, unii oameni sunt sensibili sau intoleranți la alți compuși din ceapă, în special ceapă brută Ce să mănânci în schimb: Încercă să folosești condimente ca o alternativă la ceapă. Orz Datorită conținutului ridicat de fibre, orzul poate provoca balonare la indivizi care nu sunt obișnuiți să mănânce o cantitate mare de fibre.

În plus, orzul conține gluten. Acest lucru poate cauza probleme persoanelor care prezintă intoleranță la gluten.

încercând să slăbească balonat

Ce să mănânci în schimb: Orzul poate fi înlocuit cu alte cereale precum ovăzul, orezul brun, quinoa sau hrișca. Secară Secara conține, de asemenea, gluten, o proteină la care mulți oameni sunt sensibili sau intoleranți. Datorită conținutului ridicat de fibre și gluten, secara poate fi o cauză majoră a balonării la persoanele sensibile.

Topul alimentelor ce produc gaze (balonare)

Ce să mănânci în schimb: Alte cereale precum ovăzul, orezul brun, quinoa sau hrișca. Această afecțiune este cunoscută sub numele de intoleranță la lactoză Dacă ești intolerant la lactoză, laptele poate provoca probleme digestive majore. Simptomele includ balonare, gaze, crampe și diaree. Ce să mănânci în schimb: Oamenii care sunt intoleranți la lactoză pot consuma produse fără lactoză sau lapte de nucă de cocos, migdale, soia sau orez.

Mere Merele sunt bogate în fibre, vitamina C și antioxidanți și au fost asociate cu o serie de beneficii pentru sănătate.

Cum să previi şi să tratezi balonarea

Cu toate acestea, merele sunt, de asemenea, cunoscute pentru a provoca balonare și alte probleme digestive pentru unii oameni. Merele gătite pot fi mai ușor de digerat decât cele proaspete. Ce să mănânci în schimb: Alte fructe, cum ar fi banane, afine, grapefruit, mandarine, portocale sau căpșuni.

încercând să slăbească balonat

Alergia sau intoleranța la alți compuși găsiți în usturoi apar, de asemenea, destul de frecvent, cu simptome cum ar fi balonarea, eructaţiile râgâiala și flatulența.

Bere Berea este o băutură obținută din surse de carbohidrați fermentabili cum ar fi orzul, porumbul, grâul și orezul, alături de drojdie și apă. De aceea, conține atât gaze dioxid de carboncât și carbohidrați fermentabili, două cauze bine cunoscute ale balonării.

Cerealele utilizate pentru prepararea berii conțin adesea și gluten. Ce să bei în schimb: Apa este întotdeauna cea mai bună băutură, dar dacă căuți alte alternative, atunci vinul roșu, încercând să slăbească balonat alb sau băuturile spirtoase pot provoca mai puțină balonare. Alcooli de zahăr Includ xilitol, sorbitol și manitol.

Consumul unor cantități mari de alcooli de zahăr poate cauza probleme digestive, cum ar fi balonarea, gazele și diareea. Ce să mănânci în schimb: Eritritolul este, de asemenea, un alcool de zahăr, dar este mai ușor de digerat decât cele menționate mai sus.

Topul alimentelor ce produc gaze (balonare)

Stevia este, de asemenea, o alternativă sănătoasă. Băuturi carbogazoase Aceste băuturi conțin cantități mari de dioxid de carbon și pot provoca balonare și chiar crampe severe.

Ce să bei în schimb: Apa este întotdeauna cea mai bună alternativă. Alte alternative sănătoase includ cafeaua sau ceaiul.

Trebuie să mergi la doctor dacă: Balonare nu se rezolvă odată cu schimbarea alimentaţiei şi a stilului de viaţă şi se asociază cu: Diaree; Dureri abdominale persistente sau severe; Scaune sângeroase; Modificări ale culorii sau frecvenței scaunelor; Pierderea neintenționată în greutate; Disconfort în piept; Pierderea poftei de mâncare; Aceste semne și simptome ar putea încercând să slăbească balonat o afecțiune digestivă.

Sănătate Te străduieşti să-ţi menţii silueta sau chiar să slăbesti, dar eforturile tale sunt în zadar dacă balonarea nu-ţi dă pace. Află cum poţi scăpa de ea prin dietă şi ce medicamente te ajută. Pe lângă faptul că abdomenul tău devine proeminent atunci când eşti balonată, ai şi o senzaţie neplacută de stomac plin, crampe abdominale şi greaţă. Dacă persistă în ciuda măsurilor luate, balonarea ar putea fi simptomul unei probleme gastrice, de exemplu o intoleranţă alimentară sau sindromul colonului iritabil. Totuşi, de cele mai multe ori, balonarea este o urmare a stilului de viaţă greşit.

Simptomele intestinale pot fi jenante, dar nu lăsa jena să te oprească din a căuta ajutor specializat. Belching, intestinal gas and bloating: Tips for reducing them.

  1. Cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate din lume
  2. Pierdere în greutate vaporub

Prevalence and risk factors for abdominal bloating and visible distention: a population-based study. Abdominal bloating. Manipulation of dietary short chain carbohydrates alters the pattern of gas production and genesis of symptoms in irritable bowel syndrome. Carbohydrate fractions of legumes: uses in human nutrition and potential for health. Diagnosis and classification of celiac disease and gluten sensitivity. Dietary triggers of abdominal symptoms in patients with irritable bowel syndrome: randomized placebo-controlled evidence.