Ovăz rulat pierderea de grăsime. Care este diferența dintre ovăz și orz?


făcând greutăți pentru a pierde grăsime

Cu toate acestea, ovăzul tăiat din oțel este probabil cel mai cunoscut pentru conținutul de fibre. Ovăzul se mândrește cu un aport bogat de beta-glucan, un tip de fibre solubile care joacă un rol important în sănătatea inimii cum să slăbești în vârstă de 60 de ani digestia corectă 2.

Faina de ovăz este versiunea procesată a ovăzului brut, care probabil ar fi mai greu de preparat într-o masă comestibilă comparativ cu fulgii de ovăz, care a fost prelucrat pentru prepararea și prepararea mai ușoară. Tehnic, deși este cam același lucru, doar unul este mai ușor de mâncat în comparație cu celălalt. Răspunsul 2: Ovăzul este un aliment cu cereale întregi, cunoscut științific sub numele de Avena sativa. Ovăzul este consumat în mod obișnuit pentru micul dejun sub formă de ovăz.

De fapt, ovăzul tăiat din oțel poate avea ceva mai multă fibră decât alte tipuri de ovăz, deoarece mai mult din bobul integral rămâne intact în timpul procesării. Beneficii potențiale pentru sănătate Cercetările indică faptul că consumul de ovăz tăiat cu oțel în mod regulat poate contribui la o varietate de beneficii pentru sănătate, multe dintre acestea fiind atribuite nutrienților unici ai acestui bob.

Nutriție de ovăz: 6 beneficii uimitoare și cum să o faci

Poate sprijini îmbunătățirea controlului zahărului din sânge Ovăzul este printre cele mai bogate surse de amidon rezistent și fibre solubile, ambele jucând un rol important în reglarea glicemiei. Amidonul rezistent este carbohidrat care este digerat și absorbit foarte lent, ceea ce ajută la menținerea nivelului de zahăr din sânge stabil în timpul digestiei 2.

Făina de ovăz are multe proprietăți benefice, datorită în mare parte prezenței aminoacizilor precum lecitina, triptofanul, colina și metonina. Pe lângă acestea, fulgii de ovăz conțin și acizi organici - zmeură, oxalică, pantotenică și nicotinică. Conținutul caloric al făinii de ovăz este ridicat - kcal la g de fulgi uscați.

Rețineți că gătitul sau încălzirea reduce conținutul de amidon rezistent. Prin urmare, răcirea ovăzului gătit peste noapte poate ajuta la creșterea conținutului de amidon rezistent sau o rețetă de ovăz peste noapte neîncălzită este o opțiune bună. În plus, corpul tău nu poate digera complet fibre solubile, ceea ce încetinește și mai mult absorbția glucidelor în fluxul sanguin și stimulează sentimentele de plinătate.

Ce este făina de ovăz?

O revizuire a 16 studii a asociat aportul de ovăz cu reduceri semnificative ale nivelului de zahăr din sânge în post și după masă, precum și niveluri ridicate de insulină la persoanele cu diabet zaharat tip 2 3. Promovează digestia corectă Amidonul și fibrele rezistente din ovăzul tăiat din oțel funcționează ca prebiotice, care susțin funcția digestivă sănătoasă prin încurajarea diversității și creșterii bacteriilor benefice care trăiesc în tractul digestiv 4.

Această comunitate de bacterii se numește microbiomul intestinal. Menținerea unui microbiom intestinal sănătos este legată de numeroase beneficii, inclusiv constipație redusă, inflamație mai mică și gestionarea simptomelor asociate cu boli inflamatorii ale intestinului IBDcum ar fi colita ulceroasă 4.

Ce sunt ovăzul tăiat cu oțel și au beneficii?

Poate proteja sănătatea inimii Cercetările sugerează că fibra din ovăz tăiat din oțel poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol ovăz rulat pierderea de grăsime reduce riscul de boli de inimă. Mai mult decât atât, soiurile de ovăz prelucrate minim, cum ar fi ovăzul tăiat cu oțel, pot avea efecte mai mari de protecție a inimii decât ovazul procesat, deoarece mai mult din fibrele lor rămân intacte.

scădere în greutate aafp

Fibrele intacte pot scădea colesterolul mai eficient decât fibrele care au fost defalcate 6. Poate susține pierderea în greutate Includerea ovăzului tăiat din oțel într-o dietă echilibrată poate încuraja pierderea în greutate.

Fibra ovăzului poate contribui la sentimente de plinătate, care la rândul lor pot duce la un aport redus de calorii 7.

Cum se gătește fulgi de ovăz în lapte și apă

Studiile efectuate atât la oameni cât și la animale sugerează suplimentar că fibra de ovăz poate ajuta la reducerea acumulării de grăsime, în special a grăsimii din burtă 8, 9. Rețineți că pierderea în greutate este complexă. Adăugarea ovăzului în alimentație nu garantează niciun rezultat specific.

Este orez fără gluten? Orzul este un bob versatil, cu o aromă de nucă și o textură mastică, asemănătoare pastelor.

Cum se gătește ovăzul tăiat din oțel Există multe moduri de a pregăti ovăzul tăiat din oțel, dar cea mai populară alegere este să le consumi ca cereale sau terci de mic dejun. Majoritatea oamenilor gătesc ovăz tăiat din oțel pe aragaz, dar puteți folosi un aragaz lent sau un aragaz cu presiune electrică dacă doriți.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Pentru fiecare 1 cană de grame de ovăz tăiat de oțel, veți avea nevoie de aproximativ 3 căni ml de lichid de gătit precum apa sau laptele. De asemenea, poate doriți să adăugați un vârf de sare pentru o aromă suplimentară.

Pierdere în greutate de zonisamidă

Pentru gătit cu plită, pur și simplu puneți ovăzul și lichidul într-un vas. Aduceți la foc mic și lăsați ovăzul să gătească, amestecând ocazional, aproximativ 30 de minute - sau până când sunt fragede și gătite.

Cumpărați ovăz tăiat din oțel online. Puteți adăuga, de asemenea, topping cum ar fi fructe de pădure, mere feliate, semințe de chia, nuci, unt de nucă, scorțișoară și zahăr brun. De asemenea, puteți folosi ovăz tăiat din oțel în fulgi de ovăz coapte sau ovăz peste noapte.

Cum se gătește fulgi de ovăz în lapte

Ba mai mult, fac o bază excelentă pentru un fel de mâncare savuroasă în stil risotto. Pur și simplu gătește ovăzul cu bulion și legume copioase precum kale, dovlecei de iarnă și ciuperci.

fitz madrid scădere în greutate

Amestecați parmezanul sau brânza Gruyère și adăugați un ou în gălbenuș înainte de a servi. Sunt potrivite și pentru mâncăruri savuroase. Linia de jos Ovăzul tăiat cu oțel este un produs de ovăz minim prelucrat, care durează mai mult timp pentru a găti, dar păstrează ceva mai mult nutrienți decât alte soiuri de ovăz.

arzător de grăsimi layne norton

Ovăzul tăiat din oțel este deosebit de bogat în ovăz rulat pierderea de grăsime și fibre rezistente, ambele putând susține pierderea în greutate, sănătatea inimii, controlul zahărului din sânge și digestia. Dacă doriți să le adăugați la alimentația dvs.