Pierdeți grăsimea corporală, apoi vrac


Top 15 sfaturi pentru construirea muschilor

Pasii urmatori Prezentare generală O dietă care promite să îți transforme corpul într-o mașină de ardere a grăsimilor poate suna ca un plan perfect, dar afirmațiile sunt prea bune pentru a fi adevărate? Dieta anabolizantă, creată de Dr. Mauro DiPasquale, garantează doar asta. Dieta anabolică este o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, bazată pe alternarea zilelor cu conținut scăzut apoi vrac carbohidrați și cu conținut ridicat de carbohidrați.

pierdeți grăsimea corporală, apoi vrac

Ca medic apoi vrac elevator de putere competitiv, DiPasquale a dezvoltat dieta anabolizantă pentru cei care doresc să câștige cât mai multă apoi vrac musculară, păstrând depozitele de grăsime corporală foarte scăzute. El a numit planul său dieta anabolică, deoarece credea că ciclismul de carbohidrați poate imita efectele steroizilor anabolizanți. Cum funcționează dieta anabolică?

Conform Apoi vrac, aportul alternativ de carbohidrați vă permite să ardeți mai multe grăsimi sub formă de combustibil. Acest lucru vă permite să păstrați cât mai multă masă musculară.

Calcularea IMC conform formulei Ketle: determinăm rata și deviațiile cu vârsta

Pentru sportivi, haltere și culturisti, acest proces natural provoacă îngrijorare atunci când doresc să piardă în greutate, dar păstrează câștigurile musculare. Beneficiul dietei anabolice este că nu este restrictiv de calorii.

pierdeți grăsimea corporală, apoi vrac

Organismul are nevoie de calorii pentru a menține masa musculară, astfel încât orice scădere a aportului caloric ar putea provoca o pierdere a țesutului corpului slab. În schimb, planul promite că va modifica metabolismul pentru a favoriza grăsimea, permițându-vă să mâncați o cantitate normală de calorii, în timp ce vedeți în continuare o reducere a procentului de grăsime corporală.

Calorie Calculator

Planul Dieta anabolică se livrează în etape. Fiecare este conceput pentru obiective de întreținere, câștig sau pierdere în greutate. Este conceput pentru a permite obișnuinței corpului să aducă un nivel scăzut de carbohidrați la începutul dietei și este utilizat ca nivel de întreținere. Faza voluminoasă Faza de masă urmează apoi faza de inducție, cu scopul principal de a atinge o greutate în vrac dorită. Nu există o durată determinată pentru această fază, deoarece adepții sunt încurajați să rămână în continuare până la creșterea în greutate.

Pe măsură ce faza de tăiere urmează faza în vrac, depășirea greutății ideale a corpului se crede că va ușura pierderea de t3 și t4 pentru pierderea de grăsime ulterioară. Faza de tăiere În cele din urmă, faza de tăiere este, în esență, un plan de scădere în greutate cu un nivel scăzut de carbohidrați, cu recomandări de reducere între și 1.

  1. DIETA ANABOLICĂ: PENTRU A CONSTRUI MUȘCHI - SĂNĂTATE -
  2. Care este greutatea ta ideală pentru înălțimea ta?
  3. Pagina principala » Putere » Top 15 sfaturi pentru construirea muschilor Top 15 sfaturi pentru construirea muschilor Luați notă de aceste sfaturi și veți maximiza șansele de a construi muschi și de a minimiza grăsimile.
  4. Serverul pierde în greutate

Dieta anabolică se bazează pe ciclul de nutrienți: conținut scăzut de carbohidrat în timpul săptămânii și conținut ridicat de carbohidrat în weekend. Alternarea zilelor cu conținut scăzut și ridicat de carbohidrați împiedică organismul să revină la arderea în principal a carbohidraților pentru combustibil.

pierdeți grăsimea corporală, apoi vrac

De asemenea, zilele mai mari de carbohidrați permit corpului să-și reîncarce combustibilul pierdut în timpul exercițiului energic. După cinci zile de aport redus de carbohidrați, faza de weekend este concepută pentru a reumple depozitele de carbohidrați din organism.

pierdeți grăsimea corporală, apoi vrac

Din caloriile din weekend, 60 până la 80 la sută ar trebui să provină din carbohidrați, cu 10 până la 20 la sută din grăsimi și la sută din proteine. Riscurile dietei anabolice Dieta anabolică trebuie urmată doar pentru o perioadă determinată de timp. S-ar putea să funcționeze pentru un culturist sau un haltere care se pregătește pentru o competiție.

Deși dieta poate crește țesutul corporal slab în timp ce scade depozitele de grăsime corporală, aceasta nu înseamnă că dieta este sănătoasă. Dezavantajul principal al dietei pierdeți grăsimea corporală este lipsa fibrelor și a micronutrienților, în principal din aportul minim de legume, fructe și leguminoase.

  • Calcularea IMC conform formulei Ketle: determinăm rata și deviațiile cu vârsta - Analize
  • Pe scurt, tot ard energie pentru a te tine in viata, chiar si in repaus!

În timp ce faza de weekend permite un aport mare de carbohidrați, puține legume, fără leguminoase și zero fructe sunt recomandate pentru faza săptămânii. Acest dezechilibru va duce la o scădere a aportului de antioxidanți, esențială pentru combaterea stresului oxidativ creat prin exerciții fizice.

Noțiuni de bază ale dietei anabolice: construiți mușchii și pierdeți grăsimea

Deoarece dieta lipsește, de asemenea, fibre, poate duce la o supraagregare de bacterii intestinale nesănătoase și constipație cronică. Potrivit unor animale studiuinsulina nu funcționează pierdeți grăsimea corporală fel de bine pe dietele ketogene cu un conținut ridicat de grăsimi, precum aceasta. Pentru a metaboliza carbohidrații - chiar și cantitățile mici în faza săptămânii - aveți nevoie de insulină. Dietele cronice cu conținut ridicat de grăsimi pot duce la rezistența la insulină, care poate crește riscul de boli de inimă, diabet de tip 2 și sindrom metabolic.

Pe măsură ce cantitatea de grăsime scade, funcția de insulină va reveni la starea sa normală. De câtă grăsime aveți nevoie pentru dieta anabolică?

Grafic de greutate ideală după graficul de înălțime

Grasimile dietetice, în special un aport mare apoi vrac grăsimi saturate, sunt cunoscute pentru a regla pozitiv producția de testosteron și androgeni. Măsura acestor apoi vrac este destul de mică, însă DiPasquale este ferm pe poziția apoi vrac că grăsimile saturate sunt esențiale pentru producerea optimă de hormoni.

pierdeți grăsimea corporală, apoi vrac

În zilele săptămânale, el sugerează un aport mare de: tăieturi grase de carne roșie ouă întregi produse lactate cu grăsimi complete, precum brânză, smântână și unt uleiuri nuci răspândire de pierdeți grăsimea corporală Față de grăsimile mono- și polinesaturate, grăsimile saturate cresc nivelul colesterolului și al trigliceridelor. Aceasta crește riscul cardiovascular. Proba de plan de masă în timpul săptămânii Calorii: