Pierderea în greutate de Paște.


Oamenii de știință demontează încă un mit.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Verdictul lor: Dietele sărace în grăsimi nu funcționează Consumul de paste, ca parte a unei diete cu indice glicemic scăzut, duce la rezultate modeste în privința pierderii în greutate, comparativ cu dietele cu indice glicemic ridicat, potrivit unui nou studiu, scrie WebMD. Alimentele cu indice glicemic scăzut sunt cele care produc fluctuații mici în ceea ce privește nivelurile glucozei în sânge și ale insulinei.

pierderea în greutate de Paște mod corect de a arde grăsime

Spre exemplu: fasolea, nucile, majoritatea fructelor și ovăzul. Pâinea albă, prăjiturile și alte alimente bogate în carbohidrați au indice glicemic mare.

pierderea în greutate de Paște arzător de grăsime de ciuperci

Autoarea studiului, Laura Chiavaroli, de la Universitatea din Toronto, Ontario și Canda, spune că pastele, deși sunt carbohidrați rafinați, au indice glicemic scăzut. Studiul a fost publicat pe data de 2 aprilie în BMJ Open. Acesta a cuprins 32 de alte studii și a implicat 2, de adulți care s-au uitat la efectele pe care pastele le au asupra grăsimii din corp în contextul unei diete cu alimente cu indice glicemic scăzut. Persoanele care au consumat paste au pierdut până la un kilogram în 12 săptămâni, potrivit studiului.

pierderea în greutate de Paște despicarea lemnului pentru a pierde în greutate

Profesoară de nutriție la Universitatea din Nicosia, Cipru, Elena Philippou, a declarat că este de acord cu concluzia studiului. Consumul de paste, ca parte a unei diete cu indice glicemic scăzut, precum dieta mediteraneană, te va face să te simți plin și poate avea un efect bun asupra nivelului de zahăr din sânge, a pierderea în greutate de Paște aceasta.

pierderea în greutate de Paște oase rupte și pierderea în greutate