Rezultate de pierdere în greutate barre3


Cardio to Slim and Sculpt your Bod!

Am selectat cu atenție aceste videoclipuri, deoarece lucrează activ pentru educarea, inspirația și abilitarea telespectatorilor cu povești personale și informații de înaltă calitate. Nominați-vă videoclipul preferat, trimițându-ne un e-mail la [email protected]! Este o concepție greșită comună că, pentru a-ți atinge obiectivele de fitness, trebuie să petreci ore întregi în sală. Dimpotrivă, exercitarea pentru cantități mici de timp poate fi extrem de eficientă.

În afară de economisirea timpului, există unele avantaje serioase pentru sănătate pentru antrenamentele scurte, dacă sunt finalizate rezultate de pierdere în greutate barre3 intensitatea potrivită.

Recent studiu din Universitatea McMaster au descoperit că persoanele care rezultate de pierdere în greutate barre3 participat la antrenamente la intervale de 10 minute - 20 de secunde de sprinturi și 2 minute de recuperare într-un ritm mai lent, plus o încălzire și decolorare - au pierdut aceeași cantitate de grăsime corporală ca și cei care au ciclat constant timp de 45 de ani. Cu alte cuvinte, chiar și cantități mici de exerciții de intensitate mare pot face diferența.

10-Minute Kitchen Cardio with Sadie Lincoln of barre3

Așadar, fie că sunteți în căutarea unui antrenament care să ardă grăsime folosind doar greutatea corporală, fie că preferați să vă tonificați cu o sesiune de Zumba care bate în inimă, există ceva pentru toată lumea. Pentru a vă ajuta să alegeți, am rotunjit cele mai bune antrenamente sub 20 de minute. Orice ai decide, este timpul să te muți!

Acest antrenament de 20 de minute, completat cu încălzire și relaxare, se concentrează intens pe picioare și abdomene pentru a obține rezultate mari într-un timp scurt.

Tot ce ai nevoie pentru acest antrenament cu greutate corporală este spațiul pentru a face asta.

Cele mai bune videoclipuri de antrenament de 20 de minute

Dacă ești un începător, omite această rutină pentru ceva mai ușor, iar dacă ești un antrenor avid de forță, potrivite! Antrenament de tonifiere Cardio intens Zumba Indiferent dacă Zumba este viteza dvs. Excelent pentru exerciții intermediare și avansate, acest antrenament este ceea ce ne place să numim Zumba pe steroizi, ambalând o rutină cardio cu pompă cardiacă cu exerciții cu greutate totală.

Barré-uleste in prezent cel mai popular trend de fitness în Statele Unite si cel mai nou în România. Metoda Barré armonizeaza antrenamentele traditionale de Pilates cu miscarile de baza din Balet, pentru un corp armonios. Antrenamentele de Barré se desfasoara la bara de balet sau utilizând spatarul unui scaun. Deasemeni pentru grupele de participanti cu un nivel de fitness superior se pot introduce accesorii mingi, benzi elastice, cercuri, greutati pentru glezne. Cu eleganta si pasiune, clasele de Barré te vor surprinde prin multa energie pozitiva si un antrenament orientat catre sustinerea si propulsarea nivelului tau de fitness într-o refexie pe care o vei iubi.

Vă veți dezvolta jocul cardio și coordonarea dacă faceți acest antrenament parte din regimul dvs. Și chiar mai bine, nu aveți nevoie de echipament pentru a-l duce la bun sfârșit - doar un spațiu gol pentru a vă deplasa. Prinde un prieten cu care să facă asta.

O plajă de antrenament Barre pentru a-ți face ritmul în fiecare mișcare

Energia ridicată - și endorfinele - sunt contagioase! HIIT este incredibil de eficient pentru a pierde calorii și programul tău ocupat - o perioadă scurtă de eforturi, o odihnă și mai scurtă, apoi înapoi la ea - înseamnă că poți finaliza un antrenament serios dur în cel mai scurt timp. Cu trei circuite care lovesc grupuri musculare majore, rutina Emi este excelentă pentru antrenorii obișnuiți care au timp scurt.

Veți avea nevoie de un set ușor de gantere pentru a completa rutina lui Molly, dar chiar și începătorii pot participa. Simțiți-vă liber să încetiniți într-un ritm confortabil, astfel încât să nu vă compromiteți forma și să modificați orice mișcare prea dificilă.

Începeți să completați această rutină de câteva ori pe săptămână și urmăriți-vă creșterea performanței.

rezultate de pierdere în greutate barre3 scăderea în greutate reeser toamna

Antrenamentul ei de 20 de minute, cu corp complet, oferă modificări pentru începători, oferind totodată mișcări mai avansate pentru cei care doresc o arsură mai intensă. De asemenea, are un impact redus, deci nu trebuie să vă faceți griji cu privire la sărituri. Nu este necesar niciun echipament, iar mixul de antrenament cu exerciții cardio și cu greutate corporală îți va funcționa atât rezistența cardiovasculară, cât și cea musculară.

rezultate de pierdere în greutate barre3 arde excesul de grăsime corporală

Scoateți-l cu o întindere rapidă condusă de Lucy să se răcească. Veți avea nevoie de un cronometru de intervale - cum ar fi printr-o aplicație de pe telefonul dvs.

rezultate de pierdere în greutate barre3 pregătește-te pentru a pierde în greutate

Alpinistii, pushup-urile, deplasările laterale, lungeții și burpe-urile sunt un gust al ceea ce veți obține în această rutină de 20 de minute și toate mișcările pot fi ușor modificate pentru începători.

Accentul australian al lui Joe este super fermecător. Antrenament de dimineață complet Ridicate si straluceste!

Ce este Barre Class și sunt antrenamentele Barre eficiente?

Îți vei începe ziua cu un zâmbet mare pe față, mulțumită acestui antrenament rapid de dimineață pentru greutate corporală de la Millionaire Hoy. Rutina circuitului te face să lucrezi 45 de secunde și să te odihnești timp de 15, cu o mulțime de mișcări cu tot corpul care îți antrenează miezul sărituri.

Videoclipul este orientat către niveluri intermediare de fitness, dar un ecran pop-up este disponibil pentru începătorii care au nevoie de modificări.

Secvențele de încălzire rapidă și de rambursare fac rezervare antrenamentului, iar când se va termina, veți fi gata să vă pregătiți în ziua voastră.

Pinterest Vrei un corp lung și subțire?

Ballerina a transformat Laker Girl în funcția de instructor de fitness Action Jacquelyn, a proiectat acest rezultate de pierdere în greutate barre3 care poate fi făcut oriunde. Așadar, încercați-vă și veți obține un mix frumos de cardio de mare intensitate și unele mișcări mai lente, de sculptură a barelor, cum ar fi scândura la știuc și elevatoarele picioarelor. Această rutină este cea mai bună pentru antrenorii intermediari sau avansați care sunt în mișcare.

Antrenament Tabata Cardio Fără echipament Ce e mai bun decât un antrenor personal care te invită? Doi, desigur!

Subiecte rezolvate la examenul de Nefrologie

Rutina lor este realizată în stil Tabata - ceea ce înseamnă că patru exerciții din spate sunt efectuate timp de 20 de secunde all-out, urmate de 10 secunde de repaus. Claudia realizează versiuni modificate ale multor exerciții, o opțiune excelentă pentru începători. Dar dacă aveți nevoie de o provocare, urmați împreună cu antrenorul Kozak.

Un cronometru la îndemână pe ecran te ajută să ții pasul, iar cuvintele care te inspiră te asigură că rămâi cu el până la sfârșit.

  • Ce este Barre Class și sunt antrenamentele Barre eficiente?
  • CELE MAI BUNE VIDEOCLIPURI DE ANTRENAMENT DE 20 DE MINUTE - SĂNĂTATE -
  • 10 cântece de antrenament pentru a se potrivi cu orice rutină de antrenament barre - Fitness
  • Câtă cafeină pentru pierderea de grăsime

Antrenament cu tot corpul la domiciliu cu Katie Corio Culturistul și concurenta Katie Corio împărtășește un antrenament clasic, cu corp complet, care poate fi completat în curtea ta. Există o singură mișcare care necesită o greutate suplimentară, dar Katie devine creativă și apucă un scaun afară pentru a-și completa presele pentru umăr.

Rețineți că ceea ce vedeți în videoclip este doar un circuit, iar Katie indică completarea acestuia încă de două ori pentru un total de trei runde. Cu siguranță îl face să pară ușor - încercați această rutină dacă sunteți doar un antrenor intermediar sau avansat.

rezultate de pierdere în greutate barre3 esendon de pierdere în greutate

Metabolism stimulând ochiul de dimineață ocupat HIIT Christine Salus le promite adepților săi că acest antrenament rapid de 20 de minute HIIT nu va fi doar un antrenament eficient, ci că îți va stimula metabolismul cu intervalele de HIIT care ard caloriile chiar și după terminarea antrenamentului.

Veți avea nevoie de un set de gantere, un fierbător de apă sau o ganteră mai grea și un scaun pentru a lucra împreună cu Christine, care face o combinație de intervale cardio și mișcare de forță cu greutatea. Veți vedea mișcări precum pushup-uri înclinate ucigaș! Christine tocmai a anunțat că ia o pauză din videoclipurile YouTube din cauza unor probleme de sănătate, așa că consultați postările anterioare pentru mai multe idei.

rezultate de pierdere în greutate barre3 pierdere în greutate într-o lună