Scădere în greutate pe psmf


Cu toate acestea, în ultimele câteva decenii, a câștigat popularitate largă în rândul dieterilor în căutarea unui mod rapid și ușor de a scădea kilogramele în plus. Deși planul este adesea lăudat pentru eficiența sa, siguranța și durabilitatea acestuia au fost puse în discuție.

scădere în greutate pe psmf

Acest articol aruncă o privire mai atentă la modificarea rapidă a proteinei și dacă este eficient pentru pierderea în greutate. Astfel, acesta prezintă un risc de deficiențe nutriționale și redresare în greutate.

Pierdere în greutate

Ce este modificarea rapidă a economisirii proteinelor? Limită sever consumul de calorii în timp ce crește aportul de alimente bogate în proteine. În plus, aportul de carbohidrați și grăsimi este foarte limitat la această dietă. Cu toate acestea, în ultimii ani, dieta a suferit mai multe modificări.

De asemenea, este adesea urmărită fără supraveghere medicală, ceea ce poate fi periculos. Faza intensivă poate dura până la 6 luni și presupune limitarea aportului de calorii la mai puțin de de calorii pe zi.

Scaderea in greutate inexplicabila forum Ce face bine si ce face rau la  scadere in greutate nejustificata?

În general, acest lucru ar trebui să provină din alimente bogate în proteine, cum ar fi păsări de curte, pește, ouă, brânză săracă în grăsimi și tofu. Grasimile adaugate, cum ar fi uleiurile sau pansamentele cu salata sunt in afara limitelor, iar carbohidratii sunt restrictionati la aproximativ 20 de grame sau mai putin pe zi.

Faza de realimentare poate dura 6—8 săptămâni. Până la 45 de grame de carbohidrați sunt permise pe zi în prima lună, în timp ce până la 90 de grame pe zi sunt permise în a doua lună 1. În faza intensivă se utilizează o multivitamină, precum și suplimente de potasiu, calciu, magneziu și sodiu, pentru a proteja împotriva deficiențelor nutriționale.

Examinarea rapidă modificată cu economii de proteine: ajută pierderea în greutate?

În faza intensivă, carbohidrații, grăsimile și caloriile sunt sever restricționate. În faza de realimentare, alimentele sunt treptat adăugate din nou în dietă. Funcționează pentru pierderea în greutate?

Studiile arată că un PSMF poate fi eficient pentru pierderea rapidă în greutate atunci când este efectuat sub supraveghere medicală adecvată. Acest lucru se datorează faptului că dieta este extrem de scăzută în calorii și bogată în proteine, ceea ce favorizează pierderea în greutate.

scădere în greutate pe psmf

Un studiu mic la 12 adolescenți pe un PSMF a constatat că participanții au pierdut în medie 25 de kilograme 11 kg într-o perioadă de 6 luni. Un alt studiu mai vechi de 6 săptămâni la 15 persoane a arătat că, în urma unui PSMF, s-a redus grăsimea corporală cu 32 de kilograme 14 kg fără modificarea semnificativă a masei musculare 2. Acestea fiind spuse, nu este clar cât de eficient este un PSMF pentru susținerea scădere în greutate pe psmf în greutate pe termen lung și dacă poate provoca redobândirea greutății odată cu reluarea scădere în greutate pe psmf diete normale.

Un studiu realizat în de oameni a descoperit că un PSMF a fost mai eficient decât o dietă convențională cu conținut scăzut de calorii pentru pierderea în greutate pe termen scurt.

Scădere în greutate: când este un semn de alarmă?

Cu toate acestea, după un an, pierderea în greutate a fost similară între grupuri, ceea ce sugerează că un PSMF poate să nu fie la fel de eficient pentru scădere în greutate pe psmf greutății pe termen lung 4. Cu toate acestea, unele studii au descoperit că este posibil să nu fie eficientă pentru susținerea pierderii în greutate pe termen lung. Alte avantaje posibile Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate rapid, urmarea unui PSMF a fost asociat cu mai multe alte beneficii pentru sănătate.

Cu toate acestea, dieta a scăzut și nivelul de colesterol HDL scădere în greutate pe psmf 5. Control îmbunătățit al glicemiei Unele cercetări au descoperit că dietele cu foarte puține calorii, cum ar fi PSMF, pot ajuta la scăderea nivelului de zahăr din sânge la cei cu diabet zaharat de tip 2 6, 7. Reducerea tensiunii arteriale. Studiile arată că restricția de calorii poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale pentru a îmbunătăți sănătatea inimii 8.

Cura De Slabire Rapida De Iarna - Dieta De Slabire Usoara Si Rapida

Poate ajuta la protejarea împotriva sindromului metabolic. O dietă foarte scăzută în calorii ar putea îmbunătăți mai multe componente ale sindromului metabolic. Acest lucru poate ajuta la reducerea riscului dumneavoastră de boli de inimă, accident vascular cerebral și diabet zaharat tip 2 9, Dezavantaje potențiale Urmarea unui PSMF poate fi o opțiune sigură și eficientă pentru pierderea în greutate atunci când este efectuată sub îndrumarea și supravegherea unui profesionist din domeniul sănătății.

Scădere în greutate pe psmf toate acestea, dieta este foarte restrictivă, foarte scăzută în calorii și elimină mulți nutrienți importanți.

scădere în greutate pe psmf

Acest lucru vă poate crește riscul de deficiențe nutriționale dacă nu sunteți monitorizat îndeaproape. Un PSMF nu este potrivit pentru adulții mai în vârstă, cei cu antecedente de alimentație dezordonată, femei care sunt însărcinate sau alăptează sau cele cu un indice de masă corporală mai mic de 27 1.

De asemenea, nu este recomandabil pentru cei care au istoric de calculi biliari sau au eliminat vezicii biliari. Dietele cu un conținut foarte scăzut de calorii pot crește riscul de reacții adverse la cei cu aceste afecțiuni Unele dintre cele mai frecvente simptome ale unei PSMF și restricții de calorii, în general, includ modificări ale dispoziției, greață, scăderea nivelului de energie și deshidratare 1. Mai mult, dietele foarte scăzute de calorii duc adesea la pierderea rapidă în greutate, ceea ce prezintă un risc ridicat de redresare a greutății odată cu reluarea unei diete normale Pierderea în greutate lentă și consistentă este de obicei o opțiune mult mai bună pentru menținerea rezultatelor pe termen lung.

De asemenea, poate provoca reacții adverse ușoare și nu este recomandabil pentru anumite grupuri de persoane.

Scaderea in greutate nejustificata

Legumele non-amidonice sunt de asemenea permise ca parte a dietei 1. Alimente de evitat PSMF este o dietă extrem de restrictivă, care limitează scădere în greutate pe psmf glucidelor și a grăsimilor 1.

Iată câteva dintre alimentele pe care ar trebui să le evitați ca parte a unui PSMF: Fructe: mere, fructe de pădure, portocale, struguri, pepeni, pere, piersici Legume amidonice: cum să arzi încăpățânatul de grăsime inferioară a spatelui, porumb, mazăre, păstăi boabe: grâu, quinoa, ovăz, orz, hrișcă, mei leguminoasele: fasole neagră, linte, năut, boabe de rinichi, alune Hrana procesata: mese convenabile, produse coapte, chipsuri de cartofi, fast-food, bomboane Băuturi îndulcite: suc, ceai dulce, băuturi sportive, sifon Zaharuri și îndulcitori: miere, sirop de artar, zahăr de masă, melasă, zahăr brun, sirop de porumb cu fructoză ridicată Grăsimi și uleiuri: ulei de măsline, ulei de nucă de cocos, uleiuri vegetale, pansamente pentru salată, unt, margarină Lactate cu grăsimi complete: iaurt, branza, lapte rezumat Un PSMF restricționează aportul de cele mai multe alimente bogate în carbohidrați sau grăsimi.

Puteți ajusta cu ușurință alimentele incluse în funcție de gustul dvs.

Unele studii au considerat că este eficient pentru pierderea în greutate pe termen scurt și îmbunătățirea controlului zahărului din sânge, a colesterolului și a tensiunii arteriale.

Cu toate acestea, poate crește, de asemenea, riscul de deficiențe nutriționale și de redresare a greutății pe termen lung.

În plus, datorită naturii sale restrictive, cel mai bine este să îl urmezi sub îndrumarea unui profesionist din domeniul sănătății, pentru a maximiza rezultatele și a minimiza efectele adverse.