Slăbește, dar mai are curbe. 1. Un deficit caloric corect


slăbește, dar mai are curbe

Slăbește din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor.

Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos.

Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped. Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric modest. Ok, hai să vedem ce trebuie să facem.

slăbește, dar mai are curbe

Un deficit caloric corect Toată lumea știe că pentru slăbit trebuie să mănânci mai puțină energie decât dar mai are curbe dar principalul motiv pentru care oamenii pierd și masă musculară atunci când slăbesc este că mănâncă slăbește puțin.

Un deficit caloric corect restricționează doar atâta energie slăbește să forțeze organismul să ardă grăsime corporală dar nu destul încât să interfereze cu recuperarea musculară după efort. Dacă mănânci mai puțin de-atât într-adevăr slăbirea de grăsime e mai rapidă dar deficitul caloric prea mare duce și la pierderi musculare prin dezechilibrarea hormonilor unul important fiind testosteronul și  scăderea forței la sală.

  1. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift
  2. Это и была реальность, - и он отлично знал, что теперь последует.

Cum setezi acest deficit caloric? Asta e cea mai simplă formulă, dar din păcate nu dă slăbește corecte și pentru cei care sunt mai grași, se antrenează mai mult sau fac multă muncă fizică. Pentru aceștia e nevoie de formulele mai complicate de calcul slăbește Estimarea și Numărarea Caloriilor pe care-l poți descărca gratis. Numerele oricum vor trebui ajustate în funcție de rata cu care pierzi din greutate sau dacă observi pierderi de forță semnificative.

Bărbații ar trebui să ajusteze caloriile în așa fel încât să slăbească cam 0.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Deficitul caloric ar trebui creat în special prin dietă și nu prin cardio pentru că exercițiile cardio prelungite interferează cu performanța la ridicatul de greutăți. Deficitul caloric deja  scade hormonii anabolici și scade rata de sinteză proteică  iar dacă adaugi și ședințe intense de cardio nu faci decât să crești riscul de pierdere musculară și performanță.

În mod ideal creezi deficitul caloric prin alimentație iar exercițiile cardio le folosești doar ca pe un supliment în 2 sau 3 ședințe scurte min pe săptămână. Consum optim de proteine Consumul optim de proteine joacă un rol major în prevenirea pierderii de masă musculară la deficit caloric. Când ești în deficit caloric, corpul pierde mai mulți amino-acizi decât reține, de aceea trebuie să consumi slăbește multe proteine alimentare.

Dacă îi dai o altă bucată de carne, probabil tu scapi fără mușcături.

Doctorul Naturii - Cură cu plante pentru o slăbire sănătoasă

Înafară de sațietate, nu sunt alte beneficii pentru un consum mai mare. Majoritatea oamenilor în special femeile  fac greșeala să neglijeze proteine atunci când slăbesc și drept rezultat pierd masă musculară.

Exemple de pierdere musculară la dietă. Tu nu fă greșeala asta. Mănâncă-ți proteinele. Dacă ai nevoie de ajutor cu numărarea macro-nutrienților și dar mai are curbe, vezi aici Calculatorul de Calorii 3. Antrenarea intensă a mușchilor  preferabil cu greutăți Menținerea stimulului de antrenament e principalul factor care determină păstrarea masei musculare atunci când slăbești.

slăbește, dar mai are curbe

Mușchii ar trebui antrenați cu aceeași intensitate pentru a semnaliza nevoia menținerii lor. Altfel, corpul îi vede ca pe un cost metabolic inutil și renunță la ei.

Slabeste fara infometare. Slabeste cu un plan (altceva decat retete si antrenamente)

Forța relativă e cel mai bun indicator al dezvoltării musculare, iar dacă mușchii nu ridică la intensitate maximă, consecința cel mai bun supliment natural arzător de grăsimi pierdere musculară. De aceea, la slăbit scopul antrenamentelor e menținerea sau chiar creșterea forței.

In acest articol am dar mai are curbe arat ce dieta sa tii si ce exercitii sa faci pentru a scapa de aripioare si a topi toata grasimea incapatanata de pe solduri si spatele inferior. Dar stai: Toti cunoscatorii in materie de fitness stiu ca "nu exista slabire zonala"… …nu? De fapt, daca ai incerca ti-ar lua cateva zeci de mii de abdomene sa arzi un kilogram de grasime fara exagerare.

Conform lui Lyle McDonald, frecvența și volumul pot fi reduse chiar și cu două treimi atâta timp cât intensitate greutatea de pe bară rămâne aceeași. Dacă vezi că forța ta are de suferit atunci când slăbești, încearcă să reduci numărul de seturi dar să menții numărul de repetări și greutățile folosite.

In plus, la sfarsitul articolului ai sa afli unul din principalele secrete ale slabirii eficiente si usor mentenabile. Imi dau seama ca un antrenament asa scurt suna prea bine pentru a fi adevarat — ca o reclama exagerata la fructele acai sau alte produse inselatoare din lumea fitnessului — dar te asigur ca NU este. O sa-ti dai seama o data ce le incerci. Dupa cele 4 minute de antrenament intens nu numai ca nu o sa doresti sa mai faci altceva, dar nici nu o dar mai are curbe mai poti.

Antrenamentele cu greutăți sunt recomandate chiar și pentru cei care nu mergeau la sală înainte de dietă pentru că începătorii întotdeauna cresc în masă musculară la deficit caloric.

Și chiar dacă asta nu dar mai are curbe te interesează, antrenamentele cu greutăți îmbunătățesc rata metabolică și te ajută să arzi grăsime mai eficient. Numerele de mai jos sunt un bun punct de pornire pentru alimentația non-liniară: 23 calorii x masa ta în kg în zilele de odihnă 3 sau 4 zile pe săptămână 27 calorii x masa ta în kg în zilele de antrenament  nu mai mult de 4 zile pe săptămână 5.

Renunță la grabă. Nu căuta salvarea în viitor Până la slăbește graba e motivul principal pentru care oamenii adoptă diete extreme și pierd masă musculară.

  • Povestea mea — cum a inceput totul Slabeste fara infometare.
  • Я, конечно, не смогу тебе ответить.
  • Filozofia pierderii de grăsime
  • 3 Antrenamente de slabit in 4 Minute
  • Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri
  • Pentru barbatii cu burtica | liceuldeartecbaba.ro

Care e motivul pentru care vrei să slăbești așa de repede? Ai impresia că nu ești destul de bun în momentul de față și atingerea corpului la care visezi o să-ți aducă fericirea pe care nu ai acum? Atunci am vești proaste pentru tine: Nu atingerea slăbește te face fericit ci schimbările care se petrec în interiorul tău pe parcursul drumului. Nu știu care e intenția pentru care vrei un corp fain dar crede-mă pe cuvânt că dacă l-ai obține doar pocnind din degete, viața ta ar rămâne la fel pentru că în interior ai rămâne același.

Ce te face atractiv pentru ceilalți e încrederea în sine născută din succese mici și repetate, nu abdomenul slăbește. Fericirea e o alegere.

Îl poți descărca de aici. Iar pentru un program complet de alimentație și antrenament pentru definire vezi Programul de Definire XO.

Simplu de zis, greu de facut… si in niciun caz peste noapte.

Tu ce zici de informația de mai sus? Ai ceva întrebări sau obiecții? Ai pierdut masă musculară în trecut cu diete extreme? Ne auzim în comentarii mai jos.