Slăbire sari, Săritul Peste Cină Ajută sau Frânează Slăbitul?


Luni, 15 Aprilieora Un studiu elaborat in Japonia a stabilit ca exercitiile fizice executate prin deplasari energice pe verticala determina o simtitoare scadere a senzatiei de foame si mai ales a apetitului pentru mancaruri cu continut ridicat de caloriicum sunt dulciurile si grasimile.

De ce este recomandat săritul corzii pentru tonifierea abdomenului? Dacă în copilărie singurul motiv pentru care săreai coarda era distracția, acum, o poți face pentru a scăpa de centrimetrii din talie și pentru a avea un abdomen mai tonifiat! În mod eronat, majoritatea persoanelor cred că abdomenele sunt singurele exerciții cu efecte benefice asupra taliei, însă acest lucru nu este adevărat. În realitate, pentru a avea un abdomen plat sau bine definit, trebuie să apelezi la două slăbire sari de exerciții: cardio și anti-extensie. Primele sunt foarte eficiente pentru arderea grăsimilor și pentru îndepărtarea țesutului adipos, iar cele din urmă întăresc musculatura și o fac mai puternică.

Aceste miscari, executate in sus si in jos, inhiba eliberarea in organism a unui hormon, numit ghrelin, care produce senzatia de foame.

Mecanismul de eliberare a hormonului se declanseaza la nivelul intestinului, atunci cand corpul este supus miscarilor energice pe verticala, relateaza MyHealthNewsDaily.

cel mai bun amestec de trasee de ardere a grăsimilor

Slăbire sari japonezi apreciaza ca cel mai indicat exercitiu fizic in sensul celor aratate este saritul corzii, un sport practicat pe scara larga de copii, indeosebi fete, dar si de adolescente.

De altfel, nu este greu de observat ca fetele si adolescentele care practica "saritul corzii" sunt mai slăbire sari decat cele cu alte preocupari, desi este greu de stabilit daca silueta lor se datoreaza limitarii apetitului alimentar sau daca, invers, silueta le face mai predispuse sa sara coarda. Studiul japonez a pornit de la testarea unui lot de 15 persoane tinere si sanatoase, cu varsta medie de 24 ani.

gripa ca simptomele pierderi în greutate

Ele au fost supuse la teste alternative, in zile diferite si pornind de la aceeasi stare initiala in ce priveste nivelul de satietate si de relaxare. Testele au constat fie in sarituri pe verticala, fie in mersul pe bicicleta ergonometrica, fie in odihna, timp de 30 minute.

Pierderea în greutate a blasterului de grăsime agită vată

Dupa fiecare test, s-au facut masuratori cu privire la hormonul ghrelin si s-a consemnat aprecierea subiectiva a celor slăbire sari, cu privire la starea lor de satietate. A rezultat ca, in cele 30 minute, foamea scade simtitor dupa saritura cu coarda, se slăbire sari dupa exercitiul pe bicicleta si se modifica nesemnificativ in conditiile relaxarii. Studiul a fost expertizat recent la University of Massachusetts, din SUA, unde profesorul Harry Baun, director al laboratorului de matabolism energetic, a confirmat increderea sa in cele constatate.

Potrivit declaratiei profesorului Braun, studiul este corect conceput. Intrand in detalii mai subtile, profesorul de la Universitatea americana a observat ca, intre datele obtinute prin masuratori asupra celor testati si intre cele slăbire sari de ei cu privire la satietate, exista unele diferente foarte mici.

Top reguli de urmat in dieta pentru slabit

Ele nu fac decat sa confirme concluziile, intrucat diferentele sunt perfect explicabile prin efectele psihologice subiective. Totodata insa, profesorul Braun considera ca motivele slăbire sari determina scaderea apetitului dupa miscarile energice pe verticala trebuie apreciate cu prudenta.

meth arde grăsime

S-ar putea sa fie la mijloc o complexitate de cauze, la care contribuie atat hormonul discutat, cat si starea de stres indusa in timpul miscarilor si poate unele modificari ale echilibrului termic in corp. Concluzia pentru publicul larg nu poate fi pusa la indoiala. Pentru cercetatori insa, aspectele de cauzalitate urmeaza a fi abia de acum incolo studiate.

cum să vă ajutați copilul să slăbească