Sunt fistic bune pentru pierderea in greutate,


Concluzia: Fisticul și slăbirea Fisticul poate face parte dintr-o dietă sănătoasă pentru inimă Dacă vrei să slăbești, o presupunere des auzită este că trebuie să renunți la toate alimentele bogate în calorii și să apelezi la o dietă bazată pe puține calorii.

Ajută sau nu fisticul la slăbire?

Deși acest lucru este relativ adevărat, de fapt nu trebuie să abandonezi toate alimentele bogate în calorii pentru a slăbi. Alimentele sănătoase și în același timp bogate în calorii, cum ar fi nucile sau uleiul de măsline, pot face parte dintr-o dietă sănătoasă și echilibrată, care duce la pierderea kilogramelor în plus.

Meditatie pentru vindecarea problemelor legate de greutate

Studiile arată că consumul de nuci nu este asociat cu îngrășarea, ci chiar poate ajuta pentru a o combate.

Nucile sunt renumite pentru nivelul mare de grăsimi, ceea ce le face bogate în calorii, dar grăsimile din nuci sunt, de obicei, sănătoase pentru inimă.

Compoziția nutrițională

Nucile sunt și o sursă de proteine și fibre, ceea ce te fac să te simți sătul după consumul unei porții mici și astfel conduc la un apetit scăzut.

Cercetătorii sugerează și faptul că este posibil să nu absorbim toată grăsimea din nuci. Toate acestea și posibil și alți factori conduc la concluzia că consumul de nuci nu este asociat cu îngrășarea. Fisticul în mod special are niște calități unice care pot fi benefice pentru slăbire.

Comentarii Recomandate

Așadar, nu este nevoie să îl eviți când încerci să slăbești, dar tot trebuie mâncae sunt fistic bune pentru pierderea in greutate moderație ca parte dintr-o dietă echilibrată. Câte calorii are fisticul?

sunt fistic bune pentru pierderea in greutate

Din cele 13 grame de grăsimi dintr-o porție, 8 grame provin din grăsimi monosaturate, și doar 1,6 gramde provin din grăsimi saturate.

Consumul a 30 de grame, adică un pumn de fistic poate servi ca o gustare sățioasă și sub de calorii. Astfel vei primi grăsimi bune pentru inimă, fibre, proteină și o sursă de vitamina B6. Consumul de nuci și pierderea kilogramelor Un studiu din 1 a analizat date din 33 de testări clinice, care verificau frecvența consumului de nuci în relație cu Indicele de Masă Corporală IMC.

9 beneficii pentru sanatate ale fisticului

Cercetătorii au ajuns la concluzia că dietele care conțin nuci nu au crescut masa corpului uman sau circumferința taliei, în comparație cu dietele fără nuci.

Cum este posibil? Nucile sunt o sursă bună de grăsimi și calorii, dar niște studii 2 au descoperit faptul că energia care se absoarbe din nuci este destul de mică. Asta înseeamnă că deși nucile oferă grăsimi, este posibil ca noi să nu digerăm și să absorbim de fapt toate grăsimile din nuci.

9 Beneficiile pentru sănătate ale Fisticului

Astfel, sunt fistic bune pentru pierderea in greutate de nuci poate aduce nu doar mai puțină energie decât au la dispoziție, dar și corpul va folosi mai multă energie să digere mâncarea. Un studiu din 3 a confirmat faptul că și fisticul are o biovalabilitate mai scăzută decât se aștepta. Asta nu înseamnă că poți mânca cât fistic vrei fără a-ți face griji despre îngrășare, dar contribuie la motivele pentru care incorporarea nucilor în dietă nu crește riscul de îngrășare.

sunt fistic bune pentru pierderea in greutate

Fisticul poate scădea nivelul trigliceridelor din sânge Consumul de fistic poate avea rolul benefic asupra sunt fistic bune pentru pierderea in greutate inimii, prin scăderea nivelului de trigliceride din sânge, în special când sunt consumate în locul unor alimente mai bogate în carbohidrați.

Un studiu din 4 a analizat efectul adăugării fisticului într-o dietă de slăbire asupra masei corporale și nivelului de lipide din sânge.

Ținem legătura!

Participanții la studiu au fost puși la o dietă de 12 săptămâni, bazată pe reducerea caloriilor și pe unul dintre cele două grupe isocalorice: o gustare de prânz formată din fistic sau din covrigei. La 6 și 12 săptămâni, grupul care a consumat fistic avea nivelurile de trigliceride mult mai scăzute în comparație cu grupul care consumase covrigei.

Ambele grupuri pierduseră foarte multă greutate la sfârșitul celor 12 săptămâni.

sunt fistic bune pentru pierderea in greutate

Studiul respectiv sugerează că incorporarea fisticului în locul alimentelor cu carbohidrați simpli, cu puține calorii poate avea și un beneficiu adițional: scăderea nivelurilor de trigliceride din sânge fără a crește riscul de îngrășare. Fistic cu coajă sau fără Un alt mod prin care fisticul poate fi folositor pentru slăbire constă în timpul în care decojești cel mai bine se agită băutura pierde în greutate înainte de a-l mânca.

Un studiu din 5 a descoperit că consumul cojii sau al fisticului decojit făcea o diferență în cantitatea pe care o mâncau participanții. Când subiecților li s-a oferit fistic decojit, consumau în medie calorii. Nu era nicio diferență în sațietate sau sentimentul de a fi plin între cele două grupuri. Așa că de ce am mânca mai mult fistic decojit decât în coajă? Actul decojirii ne face să încetinim consumul, ceea ce oferă timp semnalelor nervoase care dau senzațiile de sațietate să ajungă la creier.

1. Încărcat cu substanțe nutritive

Atunci când putem să mâncăm un aliment în neștire, oricare ar fi acela, putem să mâncăm cu mult peste nivelul de sațietate. Cojile oferă și un indicator creierului care spune cât de mult am mâncat.

Fără acest indicator vizual, e foarte ușor să uiți cât fistic ai mâncat dintr-o singură dată.

sunt fistic bune pentru pierderea in greutate

Concluzia: Fisticul și slăbirea Mâncatul fisticului ca parte dintr-o dietă echilibrată poate fi îndeplinit în timp ce încerci să slăbești. De fapt, multe studii arată că consumul nucilor nu crește riscul de îngrășare, deși nucile sunt considerate un aliment bogat în calorii și grăsimi.

Energia pe care corpul o folosește să descompună nucile prin digestie este astfel crescută. De asemenea, nucile oferă și o sursă de proteine și fibre care pot păstra sațietatea la un nivel înalt după consum.

Recenzie utilizator

Majoritatea studiilor care observă consumul de nuci și îngrășarea lucrează cu porții moderate de nuci — în jur de de grame zilnic. Pentru efecte benefice slăbirii datorită fisticului, consumul fisticului cu coajă poate ajuta la controlul porțiilor. Timpul alocat decojirii lor și prezența cojilor poate oferi o impresie pozitivă din punct de vedere al satisfacției și controlului porțiilor.