Cum să slăbești cu porții mai mici


cum să slăbești cu porții mai mici cum să-și piardă omul de grăsime de șold

Regula simplă care te ajută să slăbeşti! Ce aţi spune dacă aţi respecta o singură regulă în procesul de slăbire?

„Dieta mainii”, cel mai simplu mod de a slabi!

Noi am descoperit care este secretul longevivilor japonezi pentru menţinerea greutăţii! Autor: Paula Rotaru Atunci când vrem să slăbim, ne impunem tot felul de restricţii: renunţăm la fructe, la mâncatul după ora 7 seara, pâinea nici nu intră în discuţie, Pierderea în greutate povești de succes mamelor fel şi dulciurile.

Nu e de mirare că renunţăm aşa repede la dietă.

cum să slăbești cu porții mai mici pierderi de grăsime

Află mai jos în ce constă această regulă simplă! Recomandări Jurnalul unei pofticioase mereu la dieta: cum au devenit portiile de mancare tot mai gigantice Nu mai este pentru nimeni o surpriza faptul că porţiile de mâncare din prezent sunt de vină pentru creşterea în greutate. Odată cu creşterea cantităţii de mâncare, cum să slăbești cu porții mai mici şi măsura la haine sunt mai mari.

cum să slăbești cu porții mai mici pierde grasimi obeze

Între timp, statistici îngrijorătoare ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii arată că speranţa de viaţă a americanilor a scăzut de la Şi perioada de observaţie a fost de doar un an, între şi !

Mai multe calorii înseamnă o viaţă mai scurtă, dar şi risc crescut de boli.

cum să slăbești cu porții mai mici Pierdere în greutate de 30 kg în 4 luni

Obezitatea este factorul principal de risc în apariţia bolilor de inimă, a diabetului, a hipertensiunii arteriale şi a cancerului în special cel de sân, de colon sau pancreatic. Din cum să slăbești cu porții mai mici, există şi exemple pozitive în privinţa alimentaţiei.

Efectul este garantat de specialistii in nutritie! Daca iti place ca de obicei sa mananci dintr-o farfurie umpluta pana la refuz, urmatorul studiu realizat recent s-ar putea sa nu fie tocmai pe placul tau. Dar, pe de alta parte, te-ar putea ajuta sa scapi de kilogramele in plus care iti dau atata bataie de cap. Iti arata exact ce cantitate dintr-un anumit aliment ai voie sa consumi. Vestea proasta consta in faptul ca in general, portiile sunt cat se poate de mici.

Să luăm ca reper cel mai longeviv popor: japonezii. Ce ne pot învăţa aceştia despre dietă şi nutriţie?

Regula simplă care te ajută să slăbeşti!

Ei bine, foarte multe, dar în cuvinte puţine! Ce înseamnă asta mai exact? Kaliani Alladi, medic nutriţionist la centrul medical McKinney din Texas. Şi ca să nu ai senzaţia că încă ţi-e foame, mestecă lent alimentele, bucură-te de gustul lor şi nu bea apă în timpul mesei. Astfel, stomacul tău are suficient timp pentru a-i transmite creierului că eşti sătulă.

Portii mici, efecte mari

Studiile aratată că sunt necesare între 15 şi 20 de minute pentru ca mesajul să ajungă la creier, iar mâncatul pe fugă nu face decât să întârzie acest semnal, iar tu vei sfârşi prin a te supraalimenta. Această regulă te ajută şi să reduci numărul caloriilor, fără să fii nevoită să îţi calculezi apotul caloric pentru fiecare înghiţitură. Fă o simplă scădere! Cea mai eficientă metodă de a respecta această regulă este să îţi împarţi farfuria în două jumătăţi.

Dacă răspunsul e nu, opreşte-te.

Slăbește mâncând porții mai mici

Dacă nu eşti sătulă, împarte cealaltă jumătate în alte două jumătăţi şi, la fel ca înainte, mănâncă încet. Cu siguranţă este un truc care va funcţiona!

Poate nu din prima, dar, hei, eşecul este parte din succes. Nu te dezarma dacă nu-ţi iese din prima.

cum să slăbești cu porții mai mici cum să vă determinați obiectivul de pierdere în greutate

Mai încearcă o dată, apoi încă o dată! Este foarte important să îţi aminteşti acest truc mai ales dacă iei masa în oraş, la restaurant, unde mâncarea este servită pe farfurii foarte mari.

Am scris si recent despre aceasta cea mai buna cura de slabire aici.

Dacă nu reuşeşti să mănânci tot, nu te sfii să ceri un recipient pentru resturile alimentare rămase: le poţi mânca mai târziu, acasă. Astfel, vei mânca mai puţin din felul principal, care este de regulă cel mai bogat caloric.

Dieta volumetrica - slabeste mancand pe saturate

Nu mânca în faţa televizorului — pentru că nu acorzi atenţia cuvenită mâncării şi vei fi distrasă, având tendinţa să mânânci mai mult decât ai nevoie. La locul de muncă, nu mânca pe birou — este o atmosferă încărcată de stres, iar asta duce la eliberarea unui hormon numit cortizol, care creşte riscul de a mânca pe fond emoţional.

Totodată, nivelul crescut de stres te împinge să mănânci alimente bogate în calorii şi îţi diminuează motivaţia de a slăbi. Secretul japonezilor pare să fie elixirul tinereţii pe care îl cauţi!

cum să slăbești cu porții mai mici 1 săptămână slăbește

Poate din acest motiv populaţia din Okinawa are un risc de 5 ori mai redus de boli de inimă, de 4 ori mai mic de instalare a cancerului de sân şi de 3 ori mai scăzut de instalare a demenţei, în comparaţie cu ţările occidentale. Potrivit statisticilor, este cel mai longeviv şi sănătos popor! Numeroase studii susţin importanţe reducerii porţiilor de mâncare pentru prevenirea bolilor.

Acestea arată că restricţia calorică pe o perioadă de doar 6 luni poate regla nivelul tensiunii arteriale, echilibrează zahărul din sânge şi nivelul hormonal şi încetineşte degradarea ADN-ului, prevenind astfel bolile bătrâneţii.